آلیس در ماتریکس | هوش مصنوعی چه نسبتی با ما و کسب‌وکار‌های ایرانی دارد؟ ویدئو | تصویر روز ناسا؛ گردش یک سیاهچاله چگونه است؟ سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی کشور در مشهد به کار خود پایان داد ثبت نام تسهیلات اقتصاد دیجیتال آغاز شد زمان رونمایی از نینتندو سوییچ ۲ رسما اعلام شد جزئیاتی جدید از پردازنده گرافیکی پلی استیشن ۵ پرو پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود افشای مشخصات اولیهٔ Xiaomi 15 Pro ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت تراکنش‌های بیت‌کوین میلیاردی شد اولین تریلر از حضور شخصیت «هوملندر» در بازی «مورتال کمبت ۱» (Mortal Kombat 1) لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند
سرخط خبرها

به‌زودی می‌توانید اپلیکیشن‌ها را از راه دور از پلی استور حذف کنید

  • کد خبر: ۲۰۰۸۰۰
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱
به‌زودی می‌توانید اپلیکیشن‌ها را از راه دور از پلی استور حذف کنید
قابلیت جدیدی برای پلی استور معرفی شده که به کاربران اجازه می‌دهد برنامه‌ها را به‌صورت ازراه‌دور از روی دستگاه‌هایی که به اکانتشان وصل شده، حذف کنند.

زهیر موسوی | شهرآرانیوز - منبعی موسوم به Assemble Debug در پستی توضیح داده است که قابلیت حذف ازراه‌دور اپلیکیشن‌ها از طریق پلی استور چگونه کار می‌کند. این ویژگی اگرچه هنوز در دسترس دستگاه‌های اندرویدی قرار نگرفته، اما در نسخه ۳۸.۸ پلی استور دیده شده است.

همان‌طور که اکنون می‌توانید از طریق پلی استور به‌صورت ازراه‌دور روی دستگاه‌هایی که به اکانت پلی استور شما وصل شده‌اند، اپلیکیشن نصب کنید؛ حالا با این آپدیت قرار است امکان حذف برنامه‌ها هم فعال شود.

زمانی که این ویژگی به‌صورت عمومی در دسترس قرار بگیرد، با طی‌کردن مراحل زیر می‌توانید اپ‌های دستگاه‌های متصل به اکانت خود از‌راه‌دور حذف کنید:

در پلی استور روی تصویر پروفایل خود بزنید و گزینه Manage apps & device را انتخاب کنید.
به بخش Manage بروید.
روی نام دستگاه فعلی خود تپ کنید. اکنون می‌توانید فهرست تمام دستگاه‌های متصل به اکانت خود را ببینید.
دستگاهی را که می‌خواهید از روی آن اپلیکیشن حذف کنید، انتخاب نمایید.
از فهرست اپ‌ها، برنامه‌های مدنظر خود برای حذف‌شدن را انتخاب کنید.
از بالا راست روی آیکون حذف بزنید تا اپ‌های انتخابی خود را پاک کنید.

منبعی که این ویژگی را پیدا کرده است، می‌گوید امکان مرتب‌سازی اپ‌ها براساس نام و اندازه آن‌ها هم وجود دارد؛ بنابراین می‌توانید اپلیکیشن‌ها را براساس حجمی که اشغال کرده‌اند مرتب کنید تا سنگین‌ترین‌هایشان را حذف نمایید. البته ظاهراً در حال حاضر باگی در این ویژگی وجود دارد که باعث می‌شود همه اپ‌های یک دستگاه نشان داده نشود.

طبق داده‌های موجود، گوگل می‌خواهد این ویژگی را برای همه دستگاه‌ها از موبایل، کامپیوتر، تلویزیون و ساعت هوشمند گرفته تا خودرو‌های مجهز به اندروید Auto ارائه کند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->