شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به ترکتور نمی رود؟ ارونوف قصد جدایی از پرسپولیس دارد استقلال به دنبال شکار نقل و انتقالاتی پرسپولیس| آلوز به کجا می‌رود؟ احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد هشدار برای بازیکنان استقلال| چهار بازیکن در محرومیت ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد در هفته بیست و هفتم | نسخه نکو برای بازگشت به صدر پخش زنده بازی منچستریونایتد و آرسنال در لیگ انگلیس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس در بین تیم‌های برتر آسیا + جدول کوپال ناظمی: پول اسپانسر‌ها خرج داوران نمی‌شود جانواریو: با قهرمانی استقلال خوشحال می‌شوم برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان تاریخ و ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر | جنگ صدر و قعر موج دستگیری‌ها در فوتبال | ازفعالان رسانه‌ای تا مدیران فوتبالی آلوز در تیررس پرسپولیس اورونوف از ایران رفت! متهمان پرونده فساد در فوتبال ایران به دادگاه رفتند جهانبخش: دوست دارم در یکی از لیگ‌های خوب اروپا بازی کنم
سرخط خبرها
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی:

همه هیات‌های ورزشی مکلف‌اند با موسسات حسابرسی قرارداد منعقد کنند

  • کد خبر: ۲۰۰۸۵
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲
همه هیات‌های ورزشی مکلف‌اند با موسسات حسابرسی قرارداد منعقد کنند
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: حضور اعضای مجامع در هیات‌ها نباید فقط به انتخاب رییس خلاصه شود.

فرزاد فتاحی در خصوص برگزاری مجمع انتخابی ریاست هیات سوارکاری اظهار کرد: بعد از مصوبه مجلس در خصوص عدم به کارگیری بازنشستگان و شرط حداقل مدرک تحصیلی لیسانس٬ تغییراتی گسترده در هیات‌های ورزشی صورت پذیرفت. هیات سوارکاری، آخرین هیات ورزشی استان بود که تکلیف ریاست آن مشخص شد.

وی ادامه داد: باید از همه همکارانم در مجموعه ورزش استان بابت تلاش بی‌وقفه و فشرده در هفته‌های اخیر برای برگزاری مجامع تشکر کنم. همه نامزد‌های ریاست هیات سوارکاری افراد شایسته‌ای بودند و به عباس‌زادگان، ریاست جدید این هیات تبریک می‌گویم.

فتاحی افزود: سوارکاری خراسان رضوی باید به جایگاهی مناسب و شایسته برسد. از نیکویی که سال‌ها در این رشته زحمت کشید، تشکر می‌کنم. خیری، رییس فدراسیون تاکید کرد هرکسی که توسط مجمع انتخاب شود، مورد حمایت ایشان است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تاکید کرد: در سال ۹۸ برای نخستین بار همه هیات‌های ورزشی را مکلف کرده‌ایم با موسسات حسابرسی قرارداد ببندند و گزارش کامل مالی خود را به مجمع ارائه دهند و تاکید کرده‌ایم حسابرس باید به تمام اسناد و مدارک دسترسی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: به همه اعضای مجامع ورزشی تاکید می‌کنم که بیشترین اختیارات و حقوق را دارا هستند و همه مسئولین باید به آن‌ها پاسخگو باشند. اعضای مجمع فقط در هنگام انتخابات نباید حضور داشته باشند و باید مرتبا بر امور هیات‌ها نظارت کنند.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->