روزنامه «هاآرتص»: مقامات اسرائیلی به این نتیجه رسیدند که جنگ غزه باید تمام شود جزئیات عملیات ترکیبی مهم امروز ارتش یمن در دریای سرخ و مکران (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) تظاهرات صهیونیست‌ها مقابل وزارت جنگ و درخواست برای توافق تبادل اسرا (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) استقبال فرانسه، آلمان و انگلیس از قطعنامه شورای حکام وزیر دارایی رژیم صهیونیستی خطاب به نتانیاهو : به لبنان حمله کن حماس: راهپیمایی پرچم نشانگر زورگویی دولت نتانیاهوست ایران: تروئیکای اروپایی مسئولیت هر نوع عواقبی را به عهده بگیرند موشک سنگین حزب‌الله به «عرب العرامشه» برخورد کرد (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) پوتین: اتهام جاسوسی ترامپ برای روسیه بی‌اساس است سازمان ملل: نگران تنش‌ها در مرزهای لبنان و اسرائیل هستیم درخواست آلمان از اسرائیل برای موافقت با ارسال انبوه کمک به غزه استفاده اوکراین از تسلیحات آمریکا برای حمله به روسیه ایران هتک حرمت مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌های افراطی را به شدت محکوم کرد وزارت خارجه پیگیر وضعیت یک ایرانی دستگیرشده در پاریس است حمله پهپادی حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) کاخ سفید گزارش وال استریت ژورنال درباره زوال عقل بایدن را رد کرد خوشحالی دارنده سلاح اتمی از قطعنامه شورای حکام علیه ایران جاسوس اسرائیل در اردبیل دستگیر شد + جزئیات (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) اهداف سفر ۵ روزه «بایدن» به فرانسه حادثه دریایی در جنوب غرب عربستان (۱۶ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

حملات جدید ارتش اشغالگر به جنوب لبنان

  • کد خبر: ۲۰۱۵۴۸
  • ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
حملات جدید ارتش اشغالگر به جنوب لبنان
ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن یکی از سربازان خود در مرز‌های با لبنان و زخمی شدن یک تن دیگر درپی حمله موشکی حزب‌الله لبنان به شهرک «شتولا» خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که درپی حمله موشکی حزب‌الله لبنان به شهرک «شتولا» یکی از سربازان ارتش این رژیم در مرز‌های با لبنان کشته و یک تن دیگر زخمی شده‌است.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، حزب‌الله لبنان نیز با صدور بیانیه‌ای از شهادت دو رزمنده خود خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر اطراف شهرک «عیتا الشعب» را هدف حمله قرار داد.

پیشتر ارتش رژیم اشغالگر به سمت جنگل‌های مجاور خط آبی در اطراف شهرک‌های «الناقوره» و «علما الشعب» بمب‌های آتش‌زا و بمب نوری شلیک کرد.

از سوی دیگر، منابع خبری اعلام کردند که صبح امروز (شنبه) جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منزلی را در اطراف شهرک «یارون» واقع در جنوب لبنان بمباران کردند.

شبکه ۱۳ اسرائیل اعلام کرد که ارتش اشغالگر به تعدادی از مواضعی که آن‌ها را متعلق به حزب‌الله در جنوب لبنان دانست، حمله کرد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که رژیم اشغالگر صهیونیستی شهرک کفرکلا در بخش شرقی جنوب لبنان را هدف حمله هوایی قرار داد.

طی هفته‌های اخیر مرز‌های لبنان و سرزمین‌های اشغالی شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله و ارتش رژیم صهیونیستی بوده است. طی هفت روز آتش‌بس میان رژیم اشغالگر و مقاومت فلسطین آرامش نسبی در این منطقه حکم‌فرما شد، اما در پی ازسرگیری تجاوزات به نوار غزه، حملات متقابل میان حزب‌الله و رژیم اشغالگر نیز بار دیگر شدت گرفت.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->