جاده‌های خراسان رضوی بارانی و لغزنده است | کاهش دید افقی درمحور تربت جام_صالح آباد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آب نیسان چیست؟ + روش تهیه، خواص و ادعیه هدیه ۴۰۰هزار تومانی تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب + شرایط و نحوه دریافت بُن مرگ پدروپسر مشهدی براثر برق‌گرفتگی آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ابتلا به سرطان‌های گوارش با مصرف مایعات داغ و غذا‌های فرآوری شده بهترین راه‌های پیشگیری از عفونت لثه کوتاه درباره جشن‌های نوظهور به عنوان سنت‌های جدید خانواده‌ها آماده‌سازی ۳ مکان جدید برای ساماندهی انبار‌های ضایعات در مشهد مشهد نیازمند افزایش تعداد مراکز «شلتر» با استفاده از ظرفیت‌های غیردولتی است سد‌های خراسان رضوی تنها ۱۰ درصد ذخیره دارد جایگاه گنجینه میراث مکتوب در پیشانی متمایز ایران ممتاز آغاز زندگی مشترک زیر سایه خورشید اعتراف به قتل شوهر پس از انکار ماجرا | متهم: شوهرم می‌خواست سقط جنین کنم زنان چگونه با شرایط جدید می‌توانند بازنشسته شوند؟ تداوم بارش باران و وزش باد در برخی استان‌ها | ورود سامانه بارشی به غرب کشور طی هفته آینده (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) باقلا، مضر یا مفید؟ ۱۰ دلیل برای بی‌خوابی در زنان | یک زن چقدر به خواب نیاز دارد؟
سرخط خبرها

مدارس طرقبه‌شاندیز در نوبت عصر تعطیل شد (۵ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۲۳۰۰
  • ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
مدارس طرقبه‌شاندیز در نوبت عصر تعطیل شد (۵ دی ۱۴۰۲)
فرماندار طرقبه شاندیز گفت: با توجه به استمرار هوای ناسالم و تداوم پدیده گرد و خاک در این شهرستان نوبت عصر مدارس طرقبه شاندیز در همه مقاطع تحصیلی تعطیل اعلام شد.

به گزارش شهرآرانیوز حمیدرضا رحیمیان اظهار کرد: بر اساس تصمیم اتخاذ شده امروز سه شنبه ۵ دی‌ماه، کلیه فعالیت‌های آموزشی مدارس طرقبه شاندیز در کلیه مقاطع در شیفت عصر به‌صورت غیر حضوری در بستر سامانه شاد برگزار می‌شود.

وی همچنین از تعطیلی کتابخانه‌های عمومی، مهد‌های کودک و اماکن ورزشی طرقبه شاندیز نیز در شیفت عصر خبر داد و گفت: در حال حاضر ایستگاه سنجش آلایندگی هوا در طرقبه و شاندیز نداریم و با توجه به ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای مشهد و نقشه‌های ماهواره‌ای آلودگی هوا و مجاورت با کلانشهر مشهد و همچنین گستردگی پدیده ریز گرد‌های منطقه‌ای تصمیم‌گیری شده است.

فرماندار طرقبه شاندیز با اشاره به استمرار آلودگی هوا خاطرنشان کرد: به افراد سالمند، کودکان خردسال و بیماران دارای مشکلات ریوی هشدار داده می‌شود از منزل خارج نشوند.

وی همچنین افزود: با توجه به اعلام هشدار نارنجی از سوی اداره کل هواشناسی استان، جلوگیری از تردد افراد دارای بیماری زمینه‌ای تنفسی و قلبی، کودکان، افراد سالخورده، مادران باردار و افراد دچار حساسیت‌های پوستی در سطح شهر به شدت توصیه می‌شود و آنان باید فعالیت‌های بدنی، پیاده‌روی، ورزش، خرید و یا پیگیری سایر امور خود را به وقت دیگری موکول کنند.

رحیمیان با بیان اینکه وضعیت این شهرستان به لحاظ شاخص آلودگی هوا در شرایط اضطرار قرار دارد، ادامه داد: با نگاهی به تغییرات اقلیمی و خشک‌سالی‌های اتفاق افتاده در منطقه، شاهد بروز پدیده گرد و غبار هستیم و این موضوع تهدیدی برای زیست بوم و گردشگری شهرستان طرقبه شاندیز دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر به دلیل آلودگی هوا، وضعیت طرقبه شاندیز خوب نیست، از شهروندان خواست در صورت نیاز به تردد حتی‌الامکان از ماسک‌های مناسب استفاده کنند.

رحیمیان با اعلام اینکه همه دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران، در آماده‌باش هستند، افزود: تمامی مراکز درمانی مستقر در شهرستان و بیمارستان نیز در آماده‌باش کامل هستند تا در صورت لزوم خدمات لازم را به مراجعه‌کنندگان و شهروندان ارائه کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->