سرخط خبرها

سرمربی فرش‌آرا: مشکلات نیم‌فصل نخست را نداریم

  • کد خبر: ۲۰۲۷۱۸
  • ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
سرمربی فرش‌آرا: مشکلات نیم‌فصل نخست را نداریم
سرمربی فرش‌آرای مشهد گفت: یکی از مشکلات و دغدغه‌های شروع فصل ما کمبود بازیکن بود که در حال حاضر چنین مشکلی نداریم و همه بازیکنان را در اختیار داریم.

محسن حسن‌زاده در گفت‌وگو با شهرآرانیوز درخصوص وضعیت فرش‌آرای مشهد پیش از دیدار با آنا صنعت قم عنوان کرد: خداراشکر فرش‌آرا به لحاظ روحی، بدنی و آمادگی و هماهنگی فنی شرایط خوبی دارد. تمرینات خوبی را پشت‌سر گذشته‌ایم و بازیکنان سرحال و آماده هستند و بازیکنان با تمام انرژی به قم رفته‌اند تا دست پر به مشهد بازگردیم.

وی در خصوص شروع پرقدرت فرش‌آرا در نیم‌فصل دوم و تداوم پیروزی‌های تیمش در این فصل ادامه داد: در ابتدای فصل تأکید کرده بودم که نیاز به زمان برای هماهنگی داریم. در حال حاضر نیز عملکرد بازیکنان موید این مسئله است که به هماهنگی خیلی خوبی رسیده‌ایم و مطمئنا در ادامه اگر همین روند را تداوم دهیم می‌توانیم نتایج درخشان خود را تکرار کنیم.

سرمربی فرش‌آرای مشهد در خصوص محرومان و مصدومان تیمش برای دیدار با آنا صنعت قم تصریح کرد: برای این دیدار محروم و مصدومی نداریم و شرایط خوبی داریم. یکی از مشکلات و دغدغه‌های شروع فصل ما کمبود بازیکن بود که در حال حاضر چنین مشکلی نداریم و تمام بازیکنان را در اختیار داریم.

به گزارش شهرآرانیوز، فرش‌آرای مشهد در هفته سوم دور برگشت لیگ برتر فوتسال کشور جمعه، ۸ دی ۱۴۰۲ از ساعت ۱۶ در قم مهمان آنا صنعت خواهد بود. شاگردان حسن‌زاده که نیم‌فصل دوم را پرقدرت آغاز کرده‌اند، در دو دیدار ابتدایی خود در نیم‌فصل دوم به پیروزی رسیده و با ۳۰ امتیاز در جایگاه چهارم لیگ برتر فوتسال قرار دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->