گرفتار شدن خودرو به همراه ۴ سرنشین داخل سیلاب در حاشیه شهر مشهد (۲۰ اردیبهشت) قطع برق محله سیدی مشهد با سقوط داربست روی شبکه ۲۰ هزار ولتی| نقص برطرف شد کلات با ۵۷ میلی متر بارندگی رکورددار بارش در خراسان رضوی شد کودک ۱۰ ساله چطور قاتل شد؟ | چرا کودکان نباید فیلم ترسناک تماشا کنند؟ اعترافات تکان دهنده دختر ۱۰ ساله تهرانی درباره قتل دوستش| آدمکشی را ار فیلم‌های ترسناک یاد گرفتم بارندگی و سیلاب موجب انسداد موقت محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی شد(۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) گروگانگیری یک زن و دخترش مقابل مجتمع پالادیوم+تصاویر راه ارتباطی ۲۰ روستای کلات خراسان رضوی بر اثر سیل قطع شد ۳۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای در جاده نیشابور (۲۰ اردیبهشت) مسدود شدن ۶ جاده در خراسان رضوی بر اثر ریزش کوه و سیلاب هدیه روز دختر چی بخریم؟ دستگیری ۱۴ سرشبکه یک شرکت هرمی در مشهد عوامل ابتلا به حساسیت فصلی چیست؟ | راه‌هایی برای کاهش علائم آلرژی صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی و ۵ استان دیگر (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قتل زن جوان توسط برادرش در مشهد به خاطر حرف مردم + عکس هشدار جهادکشاورزی مشهد به کشاورزان، دامداران، مرغداران، زنبورداران و گلخانه‌داران آزمون شفاهی احراز صلاحیت اخذ پروانه تخصصی روان‌شناسان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش باران در استان تا جمعه
سرخط خبرها

ابلاغ سن ورود به دانشگاه فرهنگیان توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی (۸ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۲۸۲۴
  • ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
ابلاغ سن ورود به دانشگاه فرهنگیان توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی (۸ دی ۱۴۰۲)
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: سن ورود به دانشگاه فرهنگیان امسال ۲۴ سال است که شورای عالی انقلاب فرهنگی به زودی این موضوع را ابلاغ می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، علی فرهادی رباره ابطال سن ورود داوطلبان به دانشگاه فرهنگیان اظهارکرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی این موضوع را تصویب کرده و به زودی ابلاغ می‌شود.

وی افزود: ما تابع قانون خواهیم بود. هر چه قانون تصویب کند، انجام می‌دهیم.

اخیرا هیات عمومی دیوان عدالت اداری به ابطال شرط سنی ورود داوطلبان به دانشگاه فرهنگیان رای داده است.

با این حال در دفترچه کنکور امسال شرط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان ۲۲ سال اعلام شد که وزیر آموزش و پرورش در خبری اعلام کرد که فقط برای کنکور ۱۴۰۳ سقف سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان ۲۴ سال است و از سال‌های آینده این شرط سنی ۲۲ سال است.

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در این خصوص به خبرنگاران گفته بود: تعیین سقف سنی برای ورود به دانشگاه فرهنگیان از سوی شورای عالی آموزش و پرورش ۲۴ سال اعلام شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این موضوع از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام شده است یا خیر، گفت: این موضوع به تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->