نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلوکورزن| تلاش سردار فایده نداشت پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی
سرخط خبرها

دلخوری شدید عنایتی از اظهارات نکونام

  • کد خبر: ۲۰۳۷۶۸
  • ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۵
دلخوری شدید عنایتی از اظهارات نکونام
رضا عنایتی، سرمربی تیم پیکان تهران به شدت از اظهارات جواد نکونام بعد از بازی ناراحت است، اما تا کنون اظهار نظر رسمی در این باره نداشته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از پایان بازی استقلال و پیکان و ثبت پیروزی آبی‌ها در هفته پانزدهم لیگ برتر، جواد نکونام به نشست خبری رفت و درباره بازی صحبت‌هایی به زبان آورد.

در جریان این نشست خبری از نکونام درباره اینکه عنایتی پیش از بازی گفته بود استقلال یکی از پر مهره‌ترین تیم‌های لیگ برتر است، سوال شد که نکونام اظهارات تندی علیه عنایتی به زبان آورد.  

سرمربی استقلال در آن مصاحبه اعلام کرد که عنایتی یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های فوتبال ایران را از المپیک حذف کرده و نتوانسته به خوبی این تیم را هدایت کند.  


اظهارات نکونام نشان می‌داد که با ذهنیت منفی گام به نشست خبری پس از بازی گذاشته است. برخی معتقدند که نکونام شاید تصور کرده که عنایتی از بیان اینکه استقلال تیم پر مهره‌ای است قصد داشته به او فشار وارد کند، اما واقعیت ماجرا این است که سرمربی پیکان از بیان اینکه استقلال تیم پر مهره‌ای است هیچ منظوری نداشته و خط کسی را هم دنبال نکرده است، اما ظاهرا نکونام چنین برداشتی داشته و آن اظهارات را علیه سرمربی پیکان به زبان آورده است.

حتی برخی پیشکسوتان استقلال نیز از اظهارات نکونام ابراز تاسف کرده‌اند ومعتقدند که سرمربی استقلال نباید آن گونه اظهار نظر می‌کرد و هم تیمی سابق خود را زیر سوال می‌برد. به واقع اگر عنایتی اظهاراتی منفی علیه نکونام به زبان می‌آورد می‌شد نکونام را محق دانست علیه او اظهارنظر کند، اما حقیقت این است که عنایتی حرف بدی نزده بودو فقط از پرمهره بودن استقلال گفته بود.

به هرحال این ماجرا کدورت بسیاری ایجاد کرده و عنایتی به شدت از نکونام دلخور است، اما به دلیل اینکه محکوم به برهم زدن آرامش استقلال نشود، از اظهارنظر درباره این موضوع خودداری کرده است، اما به واقع این سوال مطرح است که چرا و به چه دلیل نکونام با آن خشم درونی به سمت عنایتی حمله کرده و اظهاراتی به زبان آورده که دلخوری سرمربی پیکان را به همراه داشته است؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->