فروش لباس تاناکورا ۲ واحد صنفی را در مشهد به پلمب کشاند ورود ۱۴ هواپیمای اورهال‌شده به ناوگان حمل‌ونقل هوایی کشور قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) نات‌کوین به‌زودی لیست خواهد شد + جزئیات حافظه سازمانی؛ ثبت دانش پنهان جزئیات تازه درباره رقم و زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) با کمتر از ۲۰ میلیون تومان چه مدل موبایلی می‌توان خرید؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساندویچ پانل پشم سنگ چیست و چه کاربردی دارد؟ مبالغ ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومان برای رهن آپارتمان‌های منطقه سیدی مشهد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) محمود سیادت: بهار سرمایه‌گذاری در افغانستان از راه رسیده است آیا بازار خودرو به آرامش رسیده است؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۳ در راه بورس ویدئو | چک صیادی را آنلاین نقد کنید تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد (اردیبهشت ۱۴۰۳) مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز تمدید شد تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است
سرخط خبرها

فروش فوری ۱۲ خودرو خارجی تمدید شد (۱۵ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۴۳۰۳
  • ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸
فروش فوری ۱۲ خودرو خارجی تمدید شد (۱۵ دی ۱۴۰۲)
رییس سازمان توسعه تجارت از تمدید ثبت‌نام ١٢ مدل خودروی خارجی تا فردا شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: از صبح روز چهارشنبه ۱۲ مدل خودروی وارداتی به متقاضیانی که قبلاً در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده و در نوبت تحویل خودرو قرار دارند، عرضه می‌شود.

او گفت: قرار بود ساعت ۲۴ امشب این ثبت نام به اتمام برسد، ولی به دلیل اینکه برای برخی کاربران مشکل پیدا شده سامانه ۲۴ ساعت یعتی تا فردا شب تمدید می‌شود.

گفتنی است؛ از این ١٢ مدل خودروی عرضه شده در این نوبت، هفت خودرو دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و پنج خودرو دارای قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند؛ لذا سایر هزینه‌ها از جمله عوارض قانونی پس از ترخیص، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره‌گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و... در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت‌های قطعی و مصوب اضافه خواهد شد.

تخصیص خودرو‌ها نیز بر اساس رتبه ثبت‌نامی متقاضی و اولویت انتخابی خودرو صورت می‌گیرد و ترتیب چینش سه اولویت انتخابی در این مرحله از ثبت‌نام حائز اهمیت است.

پس از اعلام نتایج، پیامک واریز از سوی شرکت برای منتخبان ارسال خواهد شد و پس از آن، مشتریان ظرف پنج روز فرصت دارند مبلغ اعلامی را به حساب شرکت واریز کنند؛ طبیعتاً عدم واریز وجه در مدت مقرر، به منزله انصراف از طرح بوده و متقاضی از اولویت‌بندی سامانه حذف می‌شود.

خودرو‌ها برای قرارداد‌های منعقده، حداکثر سه ماهه تحویل خواهند شد و واردکنندگان می‌بایست حداکثر تا سه ماه پس از انعقاد قرارداد، نسبت به صدور دعوتنامه تکمیل وجه بر اساس قیمت قطعی اعلام شده توسط شورای رقابت اقدام کنند و همزمان تحویل خودرو به متقاضی صورت پذیرد؛ در صورت تاخیر در تحویل، قرارداد‌های مذکور مشمول جرائم تاخیر در تحویل مقرر در آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف‌کنندگان خودرو و دستورالعمل‌های صادره در این خصوص خواهند شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->