گرفتار شدن خودرو به همراه ۴ سرنشین داخل سیلاب در حاشیه شهر مشهد (۲۰ اردیبهشت) قطع برق محله سیدی مشهد با سقوط داربست روی شبکه ۲۰ هزار ولتی| نقص برطرف شد کلات با ۵۷ میلی متر بارندگی رکورددار بارش در خراسان رضوی شد کودک ۱۰ ساله چطور قاتل شد؟ | چرا کودکان نباید فیلم ترسناک تماشا کنند؟ اعترافات تکان دهنده دختر ۱۰ ساله تهرانی درباره قتل دوستش| آدمکشی را ار فیلم‌های ترسناک یاد گرفتم بارندگی و سیلاب موجب انسداد موقت محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی شد(۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) گروگانگیری یک زن و دخترش مقابل مجتمع پالادیوم+تصاویر راه ارتباطی ۲۰ روستای کلات خراسان رضوی بر اثر سیل قطع شد ۳۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای در جاده نیشابور (۲۰ اردیبهشت) مسدود شدن ۶ جاده در خراسان رضوی بر اثر ریزش کوه و سیلاب هدیه روز دختر چی بخریم؟ دستگیری ۱۴ سرشبکه یک شرکت هرمی در مشهد عوامل ابتلا به حساسیت فصلی چیست؟ | راه‌هایی برای کاهش علائم آلرژی صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی و ۵ استان دیگر (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قتل زن جوان توسط برادرش در مشهد به خاطر حرف مردم + عکس هشدار جهادکشاورزی مشهد به کشاورزان، دامداران، مرغداران، زنبورداران و گلخانه‌داران آزمون شفاهی احراز صلاحیت اخذ پروانه تخصصی روان‌شناسان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش باران در استان تا جمعه
سرخط خبرها

هزینه عمل «کاشت حلزون» ۶۵ میلیون تومان شد (۱۸ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۴۹۵۵
  • ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
هزینه عمل «کاشت حلزون» ۶۵ میلیون تومان شد (۱۸ دی ۱۴۰۲)
معاون امور توانبخشی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی از افزایش قیمت عمل کاشت حلزون برای کودکان کم‌شنوا و ناشنوا به ۶۵ میلیون تومان خبر داد.

حمیدرضا علیزاده رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص هزینه عمل کاشت حلزون، اظهار کرد: عمل کاشت حلزون، راهکاری برای از بین بردن ناشنوایی کودکان ۴ تا ۶ است که طی سال‌های گذشته نوسان زیادی در مبلغ عمل جراحی آن وجود داشته است.

وی ادامه داد: این عمل اگرچه برای خانواده‌ها رایگان است، اما مبلغ فعلی عمل به ۶۵ میلیون تومان رسیده است و بیمه آن را پرداخت می‌کند.

معاون امور توانبخشی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی ادامه داد: قطعات به‌کاررفته در کاشت حلزون هم دارای هزینه است که بهزیستی تا سقف ۸ میلیون تومان آن را به خانواده‌ها پرداخت می‌کند.

علیزاده در نهایت خاطرنشان کرد: اگر خانواده‌ای عمل را با هزینه شخصی انجام دهد و پس از آن با ارائه فاکتور‌های درمانی به دنبال پول خود باشد، بهزیستی با تایید شورای پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۱۲ میلیون تومان از کل مبلغ را عودت خواهد داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->