کشف ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی خسارت حدود ۷۰ درصدی سیل به اراضی کشاورزی و باغی بردسکن + ویدئو (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) امدادرسانی آتش‌نشانی مشهد به ۱۶۱ مورد عملیاتی در پی بارش شدید باران (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات بخشدار مرکزی مشهد در پی وقوع سیل در روستای ده‌غیبی (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سد «سراب» صالح‌آباد خراسان‌رضوی پس از سال‌ها سرریز شد پیش‌بینی رگبار باران در نقاط مختلف کشور | افزایش دما تا دوشنبه (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌چیز درباره گروگان‌گیری در پالادیوم + جزئیات و عکس پیش‌بینی وقوع رگبار و رعد و برق در خراسان رضوی طی روز‌های آینده (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت ۲ اخاذ مامورنما در مشهد ثبت بیش از ۳۰ میلیمتر بارندگی در ۵ شهر خراسان رضوی (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) گرفتار شدن خودرو به همراه ۴ سرنشین داخل سیلاب در حاشیه شهر مشهد (۲۰ اردیبهشت) قطع برق محله سیدی مشهد با سقوط داربست روی شبکه ۲۰ هزار ولتی| نقص برطرف شد کلات با ۵۷ میلی متر بارندگی رکورددار بارش در خراسان رضوی شد کودک ۱۰ ساله چطور قاتل شد؟ | چرا کودکان نباید فیلم ترسناک تماشا کنند؟ اعترافات تکان دهنده دختر ۱۰ ساله تهرانی درباره قتل دوستش| آدمکشی را ار فیلم‌های ترسناک یاد گرفتم بارندگی و سیلاب موجب انسداد موقت محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی شد(۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) گروگانگیری یک زن و دخترش مقابل مجتمع پالادیوم+تصاویر راه ارتباطی ۲۰ روستای کلات خراسان رضوی بر اثر سیل قطع شد ۳۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای در جاده نیشابور (۲۰ اردیبهشت) مسدود شدن ۶ جاده در خراسان رضوی بر اثر ریزش کوه و سیلاب
سرخط خبرها

بازداشت ۵۴۰ معتاد متجاهر در مشهد

  • کد خبر: ۲۰۵۱۵۱
  • ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
بازداشت ۵۴۰ معتاد متجاهر در مشهد
فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد گفت: ۵۴۰ معتاد متجاهر و کارتن خواب از پاتوق‌های موادمخدر در این کلانشهر جمع‌آوری و به مراکز بازپروری منتقل شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان افزود: به منظور رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی هجدهمین مرحله از طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر به مدت ۴۸ ساعت در سطح شهر مشهد اجرا شد.

وی اضافه کرد: در جریان اجرای این طرح، پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری‌ها ۶ قاچاقچی و ۲۰۵ خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد گفت: در این عملیات ۱۴ کیلو و ۵۰۸ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف شد.

نگهبان افزود: ۱۱ دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودروسواری که برای توزیع موادمخدر استفاده می‌شد نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

وی تاکید کرد: پلیس خدمتگزار و حامی مردم است و در مبارزه با سوداگران مرگ از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد و شهروندان نیز در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده‌فروشان موادمخدر موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->