سخنگوی ستاد انتخابات: تاکنون ثبت نام ۲۲ نفر قطعی شده است (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) محمدرضا عارف در انتخابات ریاست جمهوری نامزد نمی شود بر اساس دیدگاه امام خمینی (ره) به کدام کاندیدای رییس جمهوری رای دهیم؟ علت غیبت حسن روحانی در چند جلسه عمومی اخیر مشخص شد عبدالناصر همتی کیست؟ + جزئیات و زندگینامه باقری: ثبات، آرامش و پیشرفت لبنان هدف ایران است سید حسن خمینی: امام خمینی (ره) روح استقامت و پایداری را به ملت‌ها داد آلمان خواستار بهبود وضعیت بشردوستانه در غزه شد رژیم صهیونیستی حومه حلب را بمباران کرد نتانیاهو: جنگ غزه ادامه خواهد داشت آرزوی یک کاندیدا: امیدوارم روزی مردم یک زن را بعنوان رئیس‌جمهوری انتخاب کنند رهبر انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره): رژیم صهیونیستی دارد تمام می‌شود، مردم دنیا دارند می‌بینند| ان‌شاءالله یک رئیس جمهور شایسته برای ملت ایران تعیین خواهد شد + فیلم و عکس علی باقری راهی لبنان شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) روز پایانی ثبت‌نام کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) تجمع و تقابل یهودیان موافق فلسطین و اسرائیل در خیابان‌های منهتن نیویورک + فیلم و عکس رسانه صهیونیستی: برخی سیاستمداران اسرائیلی بر لزوم توقف جنگ تاکید دارند اردوغان: باید نتانیاهو را متوقف کرد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات آمریکا شد رسانه عبری: ارتش اسرائیل موافق و کابینه مخالف طرح بایدن است شولتس خواستار بهبود وضعیت انسانی در غزه شد
سرخط خبرها

طرح تل‌آویو برای سیطره کامل بر گذرگاه‌های مرزی میان غزه و مصر

  • کد خبر: ۲۰۵۴۹۲
  • ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
طرح تل‌آویو برای سیطره کامل بر گذرگاه‌های مرزی میان غزه و مصر
یک ژنرال صهیونیست از طرح رژیم صهیونیستی برای سیطره کامل بر گذرگاه‌های مرزی بین غزه و مصر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، جرشون هاکوهین، سرتیپ ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی گفت: فرماندهی کل ارتش معتقد است شکافی در منطقه مرزی بین مصر و غزه وجود دارد که باید آن را پر کرد و نمی‌توان این شکاف را نادیده گرفت.

هدف از این اقدام بستن گذرگاه رفح است با این بهانه که این شکاف امنیتی منجر به قاچاق سلاح به داخل نوار غزه می‌شود.

وی تأکید کرد: توقف جنگ کنونی این سه ماه را به یک دور دیگر و حتی یک دور طولانی تبدیل خواهد کرد.

همچنین آریل اپنهایمر، افسر صهیونیست درباره روز بعدی جنگ و دستاورد نظامی رژیم صهیونیستی گفت: توقف جنگ در این دوره فاجعه خطرناکی است.

به گزارش خبرگزاری سما، هاکوهین نیز تأکید کرد: نمی‌توان لزوما وضعیتی را انتظار داشت که در آن اسرائیل بتواند به اهداف خود یعنی نابودی حماس و اشغال تمام خاک فلسطین و آزادی اسرای خود دست یابد. هدف از آزادی اسرا هدف نخست نیست و کسی که می‌گوید این هدف هدف اول است جنگ را نمی‌فهمد.

به گفته منابع، مصر با پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای نظارت این رژیم بر منطقه حائل در مرز‌های بین مصر و غزه مخالفت کرده است. مصر می‌خواهد قبل از اتخاذ هرگونه اقدامی درباره روز بعدی جنگ، آتش‌بس برقرار شود.

سه منبع امنیتی مصری به خبرگزاری رویترز گفتند: مصر با پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای افزایش نظارت این رژیم بر منطقه حائل مرزی بین مصر و غزه مخالفت کرده است و اولویت را توقف جنگ می‌داند.

مصر مرز‌های مشترکی با غزه به طول ۱۳ کیلومتر دارد و این تنها مرز‌هایی است که رژیم صهیونیستی کنترل آن را در دست ندارد. مصر در کنار قطر نقش مهمی را در مذاکرات برای آتش‌بس در غزه و توافق با حماس برای آزادی اسرای اسرائیلی داشت.

منابع مصری اعلام کردند رژیم صهیونیستی با مصر درباره تامین امنیت محور فیلادلفیا به عنوان بخشی از طرح‌های رژیم صهیونیستی برای ممانعت از حملات آتی صحبت کرده است. یک مسئول صهیونیست اعلام کرد: نظارت مشترک بر محور فیلادلفیا با مصر جزو مسائلی است که دو طرف آن را مورد بررسی قرار داده‌اند.

وی گفت اطلاعی از مخالفت مصر با نظارت رژیم صهیونیستی بر منطقه مرزی بین مصر و غزه ندارد. این در حالی است که اخیرا منابع مصری اعلام کردند گزارش‌های اخیر درباره همکاری مصر و رژیم صهیونیستی در خصوص محور فیلادلفیا درست نیست.

منبع: ایسنا 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->