پاس گل زاهدی در روز پیروزی آویسپا پاس گل زاهدی در روز پیروزی آویسپا احضار درویش به کمیته اخلاق بازیکن سابق استقلال غرق شد + عکس خداحافظی طارمی با هواداران پورتو نکونام پیگیر بازگشت منتظر محمد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و فروزینونه| آتش بازی قهرمان ویدئو | ریحانه، دختر ورزشکار مشهدی | از قهرمانی آسیا تا آرزوی مدال المپیک یک تیم پیر در لیگ برتر+عکس| ۳۵ ساله‌های تاثیرگذار فوتبال ایران سلیمی به بازی با فولاد می‌رسد یا نمی‌رسد؟ باشگاه استقلال نیمی از قرارداد بلانکو را پرداخت نکرده است نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی استقلال و فولاد + قیمت و لینک خرید بازی پرسپولیس و هوادار، بدون حضور تماشاگران! برنامه ریزی سازمان لیگ بدون آینده نگری| چرا پیکان میزبان بازی آخر مقابل استقلال شد؟ تاریخ و ساعت بازی سپاهان و مس رفسنجان در لیگ برتر | نویدکیا و سپاهان بهم رسیدند اوسمار: دوست دارم فصل بعد در پرسپولیس بمانم پرداختی استقلال به سسما کامل شد سیل به ورزشگاه میزبان جام جهانی هم رحم نکرد! + عکس برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال | رقابت سرخابی‌ها با رقبا در تهران + عکس
سرخط خبرها

بدهی سیلوا به طور اقساطی پرداخت خواهد شد

  • کد خبر: ۲۰۵۷۵۱
  • ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸
بدهی سیلوا به طور اقساطی پرداخت خواهد شد
قرار است بدهی باشگاه استقلال به سیلوا به طور اقساطی پرداخت شود.

به گزارش ایران ورزشی، یکی از موارد مهمی که در توافق اخیر باشگاه استقلال با سیلوا مورد توجه قرار گرفته، نحوه پرداخت مطالبات این بازیکن است. سیلوا در توافقات با باشگاه استقلال قول گرفته که طلبش با اقساط بلند مدت پرداخت شود.

قرار است خطیر در راستای تامین بودجه لازم برای پرداخت به این بازیکن برزیلی با یکی، دو اسپانسر مذاکره کند تا سیلوا که از باشگاه استقلال شکایت کرده بود، شکایت خود را پس بگیرد.

البته هنوز سیلوا اقدام رسمی در راستای بازپس گیری شکایت خود انجام نداده است اما با قول‌هایی که از این بازیکن گرفته شده قرار است به زودی اقدامات نهایی انجام شود تا خطری باشگاه استقلال را تهدید نکند.

درعین حال باید به موضوع بسته شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال نیز که شایعه‌اش به گوش سیلوا رسید نیز اشاره داشت که باشگاه استقلال درصحبت‌هایی که با این بازیکن انجام داده به وی اعلام کرده مشکلی از این بابت وجود ندارد و او می‌تواند در زمان مقرر به تهران بیاید و در محل زندگی‌اش مستقر شود تا برای استقلال بازی کند.

سیلوا هم بدون توجه به این مشکلات قرار است به زودی راهی تهران شود و در تمرینات شرکت کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->