آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شفر: از صنعت نفت شکایت می‌کنم و همه پولم را می‌گیرم

  • کد خبر: ۲۰۶۶۲۶
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
شفر: از صنعت نفت شکایت می‌کنم و همه پولم را می‌گیرم
وینفرد شفر، مربی مورد توجه باشگاه صنعت نفت آبادان اعلام کرد از این باشگاه شکایت خواهد کرد و تمام دستمزدش را از این باشگاه می‌گیرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، وینفرد شفر، سرمربی سابق باشگاه استقلال که سابقه یک فصل و نیم مربیگری در لیگ ایران را دارد، اعلام کرده که از باشگاه صنعت نفت آبادان به فیفا شکایت خواهد کرد و تمام حقوقش را از این باشگاه خواهد گرفت.

شفر این جملات را به زبان آورده است: «من آن صحبت‌ها را درباره ایران انجام دادم. مگر چیست؟ این چه ربطی به دنیای فوتبال و مربیگری من دارد که نگذراند در ایران کار کنم؟!   شخصا توهینی به کشور ایران نکردم تا حق داشته باشند جلوی مربیگری‌ام در آنجا را بگیرند. این خلاف قوانین فیفا‌است، اگر اجازه انجام کار ندهند، از آن‌ها شکایت می‌کنم و باتوجه به پیش‌نویس امضا شده، غرامتم را کامل از آنان میگیرم تا حرفه‌ای بودن را یاد بگیرند. مطمئن باشید این‌کار را حتما انجام خواهم داد.»


براساس شنیده‌ها دستمزد وینفرد شفر چیزی بیش از ۵۰۰ هزار دلار تعیین شده بود که اگر این مربی طبق صحبتی که انجام داده از این باشگاه شکایت کند، دردسر بزرگی برای این باشگاه آبادانی پدید خواهد آمد. باید دید که اساسا تهدید شفر صحت دارد یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->