ورود ۱۴ هواپیمای اورهال شده به ناوگان حمل و نقل هوایی کشور قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) نات‌کوین به‌زودی لیست خواهد شد + جزئیات حافظه سازمانی؛ ثبت دانش پنهان جزئیات تازه درباره رقم و زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) با کمتر از ۲۰ میلیون تومان چه مدل موبایلی می‌توان خرید؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساندویچ پانل پشم سنگ چیست و چه کاربردی دارد؟ مبالغ ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومان برای رهن آپارتمان‌های منطقه سیدی مشهد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) محمود سیادت: بهار سرمایه‌گذاری در افغانستان از راه رسیده است آیا بازار خودرو به آرامش رسیده است؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۳ در راه بورس ویدئو | چک صیادی را آنلاین نقد کنید تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد (اردیبهشت ۱۴۰۳) مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز تمدید شد تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: باید بتوانیم ناترازی انرژی را در استان برطرف کنیم

  • کد خبر: ۲۰۷۲۳۸
  • ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
استاندار خراسان رضوی: باید بتوانیم ناترازی انرژی را در استان برطرف کنیم
استاندار خراسان رضوی گفت: مجبور به اجرای مصوبات کشوری در خصوص مدیریت انرژی هستیم و باید بتوانیم با برنامه ریزی دقیق ناترازی انرژی را در استان برطرف کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز یعقوبعلی نظری روز شنبه در یکصد و دوازدهمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در مشهد افزود: هم اکنون نگرانی برخی از صاحبان صنایع و کشاورزان در طول سال به واسطه اجرای مصوبات کشوری است که ملزم به اجرای آن هستیم.

وی ادامه داد: دستگاه‌های خدمات رسان استانی در مسیر خدمت، نباید خودسرانه اقدامی انجام دهند که موجب اختلال در نظام خدمت رسانی شود از سوی دیگر هر دستگاه باید وظایف قانونی خود را انجام دهد، ولی باید نهایت همکاری و همدلی صورت گیرد تا خللی در مسیر خدمت رسانی ایجاد نشود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در این نشست‌ها باید مصوبات کمیسیون‌ها مورد پالایش دقیق قرار گیرد، زیرا برخی از موضوعات مطرح شده به واسطه این که قانون کشوری است، موظف به اجرای آن هستیم، ولی برخی از مسایل که امکان بررسی و تصمیم گیری آن در استان وجود دارد مورد بررسی و تصمیم گیری قرار می‌گیرد.

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت:موضوع اعتبارسنجی افراد حقیقی و حقوقی به زودی مشخص و عملیاتی می‌شود تا ضمانت همچون سایر نقاط دنیا روند مشخصی داشته باشد.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر افزود:اعتبارسنجی نباید به فضای دلال بازی نزدیک شود و بر همین اساس بسیاری از ارگان‌هایی که لازم است اعتبار افراد حقیقی را تایید کنند، در حال مرتبط شدن با یکدیگر هستند تا هر کس بر اساس اعتبار خود بتواند تسهیلات دریافت کند.

این نشست چالش‌های انجمن صنفی سازندگان اسکلت خراسان رضوی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین طرح موانع و مشکلات شهرک صنعتی کلات برای ایجاد راه دسترسی و یا ایجاد معبر جایگزین برای عبور از شرایط ترافیکی موجود بررسی شد.

از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست ارائه پیشنهادات اصلاحی برای تامین انرژی با اولویت بنگاه‌های دارای تولیدات جدید برای صنایع و کمک کننده به بهبود مدیریت انرژی و نصب تجهیزات انرژی‌های تجدید پذیر در واحد‌ها به صورت نیروگاه تولیدی پراکنده بود.

طرح صدور مجوز پارکینگ و دفاتر صدور بارنامه در واحد‌ها و کارخانه‌های متقاضی دارای حجم بالای تردد ناوگان حمل، برای تامین مواد اولیه و خروج کالای تولیدی در جاده مشهد– قوچان با توجه به آثار مثبت کاهش بار ترافیکی منطقه، موضوع دیگری بود که در این نشست بررسی شد.

بررسی موانع ایجاد شده در مسیر فعالیت واحد‌های تولیدی کود‌های آلی خراسان رضوی پیرامون چگونگی تامین مواد اولیه از جمله گوگرد و ارائه تضامین جدید مورد درخواست پالایشگاه شهید هاشمی نژاد، تسهیل در روند صادرات سیمان از مرز‌های شرقی با محوریت ارزش گمرکی فعلی و تعهدات ارزی ناشی از آن و همچنین لزوم احیای معافیت حقوق گمرکی ورود ماشین آلات و مواد اولیه مطابق با بند (غ) ماده ۱۱۹ قانون امور گمرک و احیای مجدد آن با عنایت به نیاز کشور، دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بودند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->