روایتی از زنان با اقتدار مسلمان تاریخ ایران | سارای‌ملک‌خانم همسر باذکاوت تیمور یک دخترانه صمیمانه ویدئو | گل‌آرایی حرم حضرت‌معصومه‌(س) با ۵۰ هزار شاخه گل هشدار قرمز یک پزشک| ساده‌انگاری نسبت به سقط جنین حتی در بین خانواده‌های متدین دختری که با بیماری‌ نادرش رفاقت می‌کند هزینه درمان ناباروری در ایران کمتر از سایر کشورها فرزندان سوم و چهارم ۶۵ درصد از سقط جنین‌های خراسان رضوی هستند آیا لایحه «ارتقای امنیت زنان» فمنیستی است؟ زنان به چند ساعت خواب نیاز دارند؟ صدور رأی بی‌سابقه به‌نفع بانوان ایرانی توزیع بسته های بهداشتی دوران بلوغ بین دختران دانش آموز در خراسان رضوی از تولیدات هنرمندان درباره جوانی جمعیت حمایت می‌شود برنامه‌های دهه کرامت با گلباران حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد آغاز می‌شود روایت یک بانوی نخبه از تجربه زندگی با چادر در آمریکا و ژاپن تست آمینوسنتز در دوره بارداری و هزینه بالای آن چطور می‌توان از سحر و جادو در امان ماند؟ باید و نبایدهای تعامل با کودکان چاق انتشار جزئیات جدید از پرونده دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا ماجرای مخفیانه زنان یک روستا که سوژه شد
سرخط خبرها
فضای کار اشتراکی ویژه بانوان در بوستان مادر و کودک اجرا می‌شود

فضای کار اشتراکی ویژه بانوان در بوستان مادر و کودک اجرا می‌شود

  • کد خبر: ۲۰۷۲۹۹
  • ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶
مدیرکل خلاقیت و نوآوری شهری شهرداری مشهد گفت: ایجاد فضای کار اشتراکی به طور ویژه برای مادرانی که فرزند دارند در بوستان‌های ویژه بانوان در مشهد را در دستور کار قرار دادیم.

میرزائیان در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: فضای کار اشتراکی به این معنا که تجهیزات اولیه میز کار مانند اینترنت، خط تلفن و میز و تجهیزات اداری را در اختیار مادران شاغل قرار می‌دهیم تا بتواند با هزینه‌ای کمتر و شرایطی بهتر کار خود را انجام دهد.

میرزائیان بیان کرد: ایجاد اطمینان خاطر برای سلامتی و امنیت فرزند این مادران شاغل و نگهداری از کودکان از جمله ویژگی‌های این فضای کار اشتراکی در بوستان مادر و کودک است تا مادر هم نگران فرزندش نباشد و هم بتواند در کنار فضای کاری خود از فرزندش مراقبت کند و کنارش باشد.

سعی می‌کنیم افرادی که برای این فضای کار انتخاب می‌شوند کارشان متناسب با موضوعات شهری و حوزه بانوان باشد. مهم این است که شغل فرد در بوستان مادر و کودک مرتبط به این دو محور باشد؛ همچنین خلاقانه و نوآورانه در راستای مسائل شهری نیز باشد.

تلاش می‌کنیم نخستین فضای کار اشتراکی بانوان در بوستان مادر و کودک را در دهه فجر افتتاح کنیم و پیش بینی ما در گام اول ایجاد ظرفیت برای ۲۰ میز اشتراکی است.

هدف بعدی ما ایجاد فضای کار اشتراکی در بوستان جهانشهر است و آمادگی توسعه این مدل کار در دیگر مراکز و بوستان‌های ویژه بانوان است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.