«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

فلورا سام در «ایران دوست‌داشتنی»، ویژه برنامه روز پدر + زمان پخش

  • کد خبر: ۲۰۷۸۴۹
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
فلورا سام در «ایران دوست‌داشتنی»، ویژه برنامه روز پدر + زمان پخش
برنامه «ایران دوست‌داشتنی» با اجرای پدرام کریمی و با همراهی فلورا سام به قاب شبکه یک سیما می‌آیند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ برنامه «ایران دوست داشتنی» با هدف ایران‌شناسی و بررسی جنبه‌های مختلف ایران اعم فرهنگی و هویتی، تاریخی، اجتماعی، اقتصادی و …، خارج از چارچوب‌های سیاسی به ایران می‌پردازد.

یکی از اهداف مهم این برنامه پرداخت به تمام سرزمین ایران است و محدود به یک منطقه خاص نیست.

«ایران دوست داشتنی»، در هر قسمت سراغ یکی از بوم‌های ایران اسلامی می‌رود. بومی که ممکن است یک روستا، یک شهر، یا حتی یک منطقه تاریخی باشد. انتخاب بوم‌ها با رعایت تنوع جغرافیایی و از تمامی استان‌های کشور خواهد بود، اما معرفی بوم‌ها با لحن تقسیمات کشوری نبوده و متکی به هویت آن بوم است. همچنان که اولویت در هر استان لزوما با مرکز استان نیست.

«ایران دوست داشتنی» قرار است با اتفاقات مختلفی مخاطبان خود را همراه و به ارتفای آگاهی مردم کمک کند.

این برنامه روز‌های چهارشنبه و جمعه حوالی ساعت ۱۹ با اجرای پدرام کریمی و تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد از شبکه یک سیما پخش می‌شود که در ویژه‌برنامه‌ای که همزمان با روز پدر پخش می‌شود فلورا سام، محمد معتمدی و امیرحسین مدرس نیز همراهان «ایران دوست داشتنی» هستند.

این برنامه در شروع کار خود به عنوان ویژه برنامه شب یلدای شبکه یک سیما در ۲ قسمت، با همین محوریت و با حضور تعداد زیادی مهمان پخش شد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->