ورود ۱۴ هواپیمای اورهال شده به ناوگان حمل و نقل هوایی کشور قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) نات‌کوین به‌زودی لیست خواهد شد + جزئیات حافظه سازمانی؛ ثبت دانش پنهان جزئیات تازه درباره رقم و زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) با کمتر از ۲۰ میلیون تومان چه مدل موبایلی می‌توان خرید؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساندویچ پانل پشم سنگ چیست و چه کاربردی دارد؟ مبالغ ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومان برای رهن آپارتمان‌های منطقه سیدی مشهد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) محمود سیادت: بهار سرمایه‌گذاری در افغانستان از راه رسیده است آیا بازار خودرو به آرامش رسیده است؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۳ در راه بورس ویدئو | چک صیادی را آنلاین نقد کنید تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد (اردیبهشت ۱۴۰۳) مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز تمدید شد تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کاهش قیمت دلار در راه است؟

  • کد خبر: ۲۰۸۴۵۶
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
کاهش قیمت دلار در راه است؟
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: با کاهش نگرانی‌های سیاسی و نظامی در منطقه از هیجانات بازار ارز هم کاسته می‌شود و احتمال برگشت قیمت دلار به روند قبلی وجود دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، رمضان علی سنگدوینی با تاکید بر اینکه بازار ارز ما به واسطه ثباتی که در ماه‌های گذشته پیدا کرده کمترین تاثیرپذیری را از اتفاقات امنیتی منطقه داشته است، گفت: در حدود یک ماه گذشته ما هم مسئله کرمان را در داخل داشتیم و هم حوادث منطقه‌ای در یمن و پاکستان و عراق و سوریه اتفاق افتاد که همه این اتفاقات سیاسی-امنیتی-نظامی نتوانست بازار ارز را دچار التهاب و تلاطم شدید کند.

بازار ارز از ابتدای سال شفاف و با ثبات است

وی اظهار کرد: اگر اقتصاد بسیاری از کشور‌های مدعی هم در شرایط امنیتی منطقه ما قرار داشتند مطمئناً تاثیرپذیری شدیدی از حوادث امنیتی امروز غرب آسیا می‌پذیرفتند و چه‌بسا دچار مشکلات بیشتری هم می‌شدند. نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز در سایه اقدامات موثر و مدیریت قوی در حوزه بازار ارز از ابتدای امسال؛ همچون آزادسازی دارایی‌های بلوکه شده کشورمان در سایه دیپلماسی ارزی و کاهش اثر بازار‌های فرعی و غیر رسمی فروش ارز در کشور به وسیله تقویت بازار‌های رسمی، بازار و اقتصاد توانست به شفافیت بیشتر و جایگاه مطمئنی دست پیدا کند.

سنگدوینی تاکید کرد: در حال حاضر بر همگان روشن است که بازار ارز ما دیگر همانند سال‌های قبل دچار تلاطم‌های شدید و جهش قیمت نمی‌شود و در سایه این ثبات و آرامش نیز دیگر بازار‌های کشور به آرامش نسبی دست پیدا کرده‌اند.

با کاهش نگرانی‌های سیاسی و نظامی در منطقه، احتمال بازگشت قیمت دلار هست

این نماینده مجلس در پایان با تاکید بر اینکه ذخایر ارزی کشور تقویت شده است گفت: با نگاهی به شوک‌های سیاسی و خارجی در یکسال اخیر می‌توان متوجه شد که با کاهش نگرانی‌های سیاسی و نظامی در منطقه از هیجانات بازار ارز هم کاسته می‌شود و احتمال برگشت قیمت دلار به روند قبلی وجود دارد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->