برخورد پراید با تریلی در خواف ۲ کشته داشت + عکس اختتامیه پویش "نان و مهر" ویژه دانش آموزان مناطق محروم برگزار شد | توزیع ۶۰هزار صبحانه گرم در ۲۲۰ مدرسه خراسان رضوی خرید ملک ورثه‌ای چه دردسرهایی دارد؟ رییس کمیته امداد: ۳۰۰ هزار میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان داده می‌شود قتل اشتباهی در جنوب تهران (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) عبدالرسول پورعباس سرپرست سازمان ملی سنجش شد تغییر روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان تصادف شدید خودرو پراید و میکسر در بزرگراه پیامبر اعظم(ص)+تصویر جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ویژه داوطلبان سیل‌زده (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی ورود ۱۴۵ هزار گردشگر سلامت به مشهد در سال ۱۴۰۳ مصرف کدام کنسروها ممنوع است؟ طرز تهیه کیک توت‌فرنگی با مارمالاد و کرم کاستارد + عکس کشف ۷۳ فقره سرقت ضبط و پخش خودرو در مشهد دستبرد ۸ میلیاردی به یک ساعت‌فروشی در مشهد ویدئو | فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری در مشهد چه مقدار آب برای سلامت کلیه‌ها لازم است؟ بهترین روش برای نو و تمیز نگه‌داشتن فرش‌ها علت چرخش مچ پا چیست؟ عوامل خطر «زوال عقل زودرس» را بشناسید
سرخط خبرها

کدام مدارس آذربایجان غربی فردا یکشنبه (۸ بهمن ۱۴۰۲) تعطیل است؟

  • کد خبر: ۲۰۸۵۵۶
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲
کدام مدارس آذربایجان غربی فردا یکشنبه (۸ بهمن ۱۴۰۲) تعطیل است؟
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سردشت گفت: با توجه به بارش برف سنگین، مدارس تمام مقاطع تحصیلی در مناطق شهری و روستایی شهرستان های سردشت و میرآباد فردا یکشنبه در نوبت صبح غیر حضوری است.

به گزارش شهرآرانیوز، اسکندر علیزاده اظهار کرد: به علت بارش برف و برودت هوا مدارس تمام مقاطع تحصیلی در شهرهای سردشت، ربط، نلاس و میرآباد فردا در نوبت صبح تعطیل شد و آموزش به صورت غیرحضوری و در بستر شبکه شاد انجام می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سردشت در خصوص تعطیلی مدارس در نوبت عصرو غیر حضوری شدن آموزش ها نیز گفت: این موضوع در جلسه مدیریت بحران شهرستان بررسی و از طریق رسانه ها اطلاع رسانی می شود.

فعالیت مدارس مناطق روستایی مهاباد با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود

مدیر آموزش و پرورش مهاباد نیز گفت: با توجه به بارش برف در مناطق کوهستانی و مرتفع این شهرستان و لغزنده بودن جاده‌ها، فعالیت مدارس مناطق روستایی شهر خلیفان و بخش آختاچی غربی (مسیر جاده برهان) فردا یکشنبه با یک ساعت تاخیر شروع می شود.

اسعد رسولی افزود: مدارس در مناطق شهری این شهرستان فردا دایر است و هر گونه تصمیم گیری در این خصوص از طریق رسانه های رسمی اعلام می شود.

مدارس شهرستان های مختلف آذربایجان غربی از جمله ارومیه، ماکو و سلماس در نوبت صبح و مدارس در نواحی یک و ۲ ارومیه، مناطق انزل، نازلو، سیلوانا و صومای برادوست، روز شنبه در نوبت بعدازظهر نیز غیرحضوری بود.

طبق اعلام اداره هواشناسی مهاباد با ورود سامانه بارشی به منطقه بارش برف و باران آغاز شد و در این مدت شاهد بارش در مناطق مختلف جنوب استان بودیم که بیشترین مقدار بارش ها در پیرانشهر با ۸.۵ میلی‌متر ثبت شد و بارش ها در سردشت ۷.۴ میلی‌متر، اشنویه ۵.۱ میلی‌متر، مهاباد ۳.۵ میلی‌متر، ارومیه ۲.۳ میلی‌متر، بوکان و نقده هم کمتر از نیم میلی‌متر گزارش شد.

آذربایجان‌غربی دارای ۲۴ منطقه آموزشی است که بیش از ۶۸۰ هزار نفر در این مدارس تحصیل می کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->