تماس تلفنی هنیه باالعامری | تقدیر حماس ازمقاومت عراق درحمایت ازغزه اتحادیه اروپا به ماموریت نظامی خود در مالی پایان می‌دهد درگیری خانواده‌های اسرای صهیونیست با نیروهای پلیس در تل آویو آمریکا:حمله به رفح را تایید نکرده‌ایم | ارسال بمب به اسرائیل را کوتاه مدت متوقف کرده ایم حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی نوار غزه سه شهید و ۱۶ زخمی برجای گذاشت + فیلم (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهادت ۳ مبارز گردان‌های قدس در جنوب لبنان واکنش سوریه به حمله احتمالی اسرائیل به رفح ادعای مضحک وزیر دفاع آمریکا درباره ایران واکنش کرملین به اتهام دخالت روسیه در سوءقصد به جان زلنسکی شهادت و زخمی‌شدن چندین فلسطینی در حملات جدید رژیم صهیونیستی سازمان جهانی بهداشت: رفح را ترک نمی کنیم | اینجا سوخت فقط برای ۳ روز دیگر وجود دارد واکنش حماس به کشف یک گور دسته جمعی دیگر در بیمارستان الشفا غزه اوکراین از زندانیان به عنوان نیروی جنگی استفاده می‌کند محمد اسلامی: منطق آمریکایی‌ها قلم‌کردن پاها و خلع سلاح است حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «المالکیه» (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله موشکی از نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: تابستان داغی خواهیم داشت حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به دو مقر ارتش اسرائیل جنایت جدید صهیونیست‌ها؛ کشف سومین گور جمعی در بیمارستان الشفا ارتش روسیه دو روستای دیگر را در اوکراین تصرف کرد
سرخط خبرها

تظاهرات در رم، میلان، مادرید و برلین در حمایت از مردم غزه

  • کد خبر: ۲۰۸۶۳۱
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
تظاهرات در رم، میلان، مادرید و برلین در حمایت از مردم غزه
در شهر‌های مادرید، میلان، رم و برلین مردم در همبستگی با مردم فلسطین به خیابان آمدند.

به گزارش شهرآرانیوز، «این یک جنگ نیست، یک نسل‌کشی است»، حدود ۲۰ هزار نفر با حمل پرچم فلسطین و سردادن شعار‌هایی علیه رژیم صهیونیستی در روز شنبه در مادرید در اعتراض به جنگ غزه تظاهرات کردند.

در میان شعار‌هایی که تظاهرکنندگان سر می‌دادند، «تحریم‌ها برای اسرائیل کجاست؟» و یا «اسرائیل به قتل می‌رساند، اروپا حمایت می‌کند»، به چشم می‌خورد. بسیاری از شرکت‌کنندگان تابلوی «تحریم اسرائیل» یا «نسل‌کشی اسرائیل» حمل می‌کردند.

تظاهرات در رم، میلان، مادرید و برلین در حمایت از مردم غزه

به نقل از آناتولی، در اتحادیه اروپا، اسپانیا یکی از انتقادی‌ترین صدا‌ها نسبت به رژیم صهیونیستی بوده است.

هم‌زمان هزاران تظاهرکننده، علی‌رغم ممنوعیت تظاهرات به بهانه مصادف شدن با بزرگداشت «هولوکاست یهودیان»، در شهر‌های رم و میلان برای حمایت از حقوق فلسطینیان راهپیمایی کردند.

دانشجویان، فعالان چپ و اعضای جامعه فلسطینی و مسلمان با راهپیمایی در خیابان‌های ایتالیا حمایت خود را از حقوق مردم فلسطین اعلام کردند و حملات رژیم صهیونیستی به غزه را علی‌رغم ممنوعیت وزارت کشور ایتالیا محکوم کردند.

تظاهرات در رم، میلان، مادرید و برلین در حمایت از مردم غزه

تظاهرکنندگان با سردادن شعار «آزادی برای فلسطین»، ممنوعیت تظاهرات اعمال شده توسط دولت «جورجیا ملونی» را محکوم کردند.

همچنین هزاران نفر در برلین در همبستگی با فلسطین راهپیمایی کردند و معترضان از حمایت دولت آلمان از رژیم صهیونیستی انتقاد کردند.

معترضان در میدان الکساندر پلاتز، یکی از معروف‌ترین میدان‌های برلین، برای اعلام حمایت از فلسطین و اعتراض به حملات رژیم صهیونیستی به غزه تجمع کردند.

تظاهرات در رم، میلان، مادرید و برلین در حمایت از مردم غزه

تظاهرکنندگان با پرچم‌های فلسطین و آفریقای جنوبی، بنر‌هایی را در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: «نسل‌کشی را متوقف کنید»، «آلمان: استاندارد‌های دوگانه» و «آلمان برای دومین بار سمت اشتباه تاریخ ایستاده است.»

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->