شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به ترکتور نمی رود؟ ارونوف قصد جدایی از پرسپولیس دارد استقلال به دنبال شکار نقل و انتقالاتی پرسپولیس| آلوز به کجا می‌رود؟ احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد هشدار برای بازیکنان استقلال| چهار بازیکن در محرومیت ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد در هفته بیست و هفتم | نسخه نکو برای بازگشت به صدر پخش زنده بازی منچستریونایتد و آرسنال در لیگ انگلیس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس در بین تیم‌های برتر آسیا + جدول کوپال ناظمی: پول اسپانسر‌ها خرج داوران نمی‌شود جانواریو: با قهرمانی استقلال خوشحال می‌شوم برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان تاریخ و ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر | جنگ صدر و قعر موج دستگیری‌ها در فوتبال | ازفعالان رسانه‌ای تا مدیران فوتبالی آلوز در تیررس پرسپولیس اورونوف از ایران رفت! متهمان پرونده فساد در فوتبال ایران به دادگاه رفتند جهانبخش: دوست دارم در یکی از لیگ‌های خوب اروپا بازی کنم
سرخط خبرها

جراحی چهارم یامگا موفقیت آمیز بود+عکس با پدر

  • کد خبر: ۲۰۹۸۶۷
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
جراحی چهارم یامگا موفقیت آمیز بود+عکس با پدر
چهارمین جراحی کوین یامگا نیز موفقیت آمیز به پایان رسید.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، کوین یامگا چهارمین جراحی خود را هم در تهران پشت سرگذاشت. این بازیکن فرانسوی بعد از جراحی سوم به کشورش رفت تا شاید ادامه معالجات را در این کشور انجام دهد، اما پزشکان فرانسوی به یامگا اعلام کردند بهتر است همان پزشکانی که عمل‌های جراحی قبلی را انجام دادند، جراحی‌های بعدی را انجام دهند که یامگا نیز به تهران بازگشت تا دوباره زیرتیغ قرار بگیرد.

در بازگشت دوباره یامگا به ایران پدرش هم همراه او بود و بعد از جراحی با پسرش عکس یادگاری گرفت. گفته شده جراحی چهارم یامگا بسیار موفقیت آمیز بوده است. اما قرار است دست کم یک جراحی دیگر روی چشم این بازیکن انجام شود.
جراحی چهارم یامگا موفقیت آمیز بود+عکس با پدر
پزشکان در این برهه تنها درفکر بازگشت صد درصدی بینایی این بازیکن هستند وهیچ کس به بازگشت یامگا به میادین فوتبال فکر نمی‌کند، چون سلامت جسمانی در اولویت پزشکان قرار دارد. حتی در این راستا جواد نکونام نیز صحبتی با یامگا داشته به این بازیکن اعلام کرده اصلا به فکر بازگشت به زمین فوتبال نباشد و فقط مراحل درمانی را برای بازگشت قطعی بینایی جدی بگیرد. باشگاه استقلال هم در این ایام همه گونه همکاری را با این بازیکن داشته و مدیران استقلال تمام هزینه‌های حضور خانواده یامگا را تقبل کرده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->