آغاز به کار جشنواره ملی شعر رضوی در کرمان همه چیز درباره سریال رخنه + بازیگران و خلاصه داستان جشن روز دختر در «باغ شادونه» دانلود آهنگ و ترانه با موضوع باران + متن «میشل یو» در «بلید رانر ۲۰۴۹» شباهت عجیب رضا عطاران با صدام حسین + عکس داستان «باستان» | کتاب‌فروشی قدیمی و تأثیرگذار شهر، امسال صدساله می‌شود انتشار ۲ کتاب آموزشی جدید در حوزه موسیقی ایرانی همه فن حریف | نگاهی به مهم‌ترین نقش‌آفرینی‌های رضا عطاران به مناسبت سالروز تولدش + تصاویر حافظ افسانه‌های خراسانی | درباره حمیدرضا خزاعی به مناسبت نخستین سال روز درگذشتش صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برنامه‌های تلویزیون در «دهه کرامت» + زمان پخش ماجرای اعتصاب کارکنان در جشنواره کن ۲۰۲۴  فیلم‌های سینمایی تلویزیون در سومین هفته اردیبهشت (۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش ویژه برنامه‌های رادیو در جشن میلاد حضرت‌معصومه (س) + زمان پخش «سپند امیرسلیمانی» ازدواج کرد + عکس جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور در قهوه‌خانه فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد
سرخط خبرها

معرفی فیلم "نبودنت" به کارگردانی کاوه سجادی + بازیگران، خلاصه داستان و عکس

  • کد خبر: ۲۱۰۲۸۹
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
معرفی فیلم
«نبودنت»، به نویسندگی و کارگردانی و تهیه‌کنندگی کاوه سجادی، به موضوع مهاجرت می‌پردازد.

به گزارش شهرآرانیوز، فیلم سینمایی «نبودنت» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کاوه سجادی است. کاوه سجادی‌حسینی علاوه بر کارگردانی تهیه‌کنندگی فیلمش را هم بر عهده گرفته است تا با یک فیلم شخصی و کم خرج به جشنواره فجر بیاید.

معرفی فیلم

در برخی از رسانه‌ها آمده است، کاوه سجادی حسینی ۲ سال پیش فیلم را برای جشواره فیلم فجر آماده می‌کرد و از سال ۹۶ قصد ساخت این فیلم را داشته که در نهایت امسال برای حضور در جشنواره آماده شده ست.

معرفی فیلم

درباره کارگردان

کاوه سجادی حسینی کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی در تاریخ ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد. وی به جز فیلم‌سازی به تدریس در دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌ها مشغول است. او با فیلم «سکوت» اولین ساخته پدرش و بعد از آن با بازی در فیلم سینمایی «راز چشمه سرخ» ساخته علی سجادی حسینی در سال ۱۳۷۰ وارد سینمای حرفه‌ای شد.

معرفی فیلم

بازیگران و عوامل فیلم نبودنت:

سحر دولتشاهی، آزاده صمدی و امیر آقایی؛ فرید سجادی حسینی، رضا بهبودی، علیرضا ثانی‌فر، (با معرفی) شیوا سرمست، سینا رازقی، سپهر مهربخش به ایفای نقش می‌پردازند.

معرفی فیلم

خلاصه داستان:

فیلم «نبودنت» یک درام اجتماعی است و قصه‌ای عاشقانه و زنانه با تم مهاجرت دارد، مهاجرت‌هایی بی‌جا که باعث فروپاشی خانواده‌ها می‌شود. این فیلم داستان زندگی مرضیه، زنی را روایت می‌کند که چندسالی به انتظار همسر خود نشسته، ولی همسرش توان بازگشت به خانه را ندارد.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: فیلمنامه نویسان: صادق خوشحال، فرهاد دلارام، کاوه سجادی حسینی، بر اساس طرحی از: صادق خوشحال، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، تدوین: عماد خدابخش، موسیقی: کاوه آفاق، مدیر صدابرداری: داریوش صادقپور، طراح صحنه: مرتضی فربد، طراح لباس: شیما میرحمیدی، طراح گریم: ایمان امیدواری، عکاس: نوید سجادی حسینی، سرمایه گذار: سعید مهربخش.

معرفی فیلم

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->