ویدئو | طحان نظیف: در انتخابات ریاست جمهوری امکان اعتراض به ردصلاحیت‌ها وجود ندارد استاندار خراسان رضوی: راه شهدای خدمت ادامه دارد مخبر: حمایت از بازار بورس تداوم می‌یابد | اجرای قراردادها و توافقات خارجی پیگیری شود خاندوزی: شرط پایان خدمت برای مجوز کسب و کار حذف شد مصوبات مهم هیئت دولت برای حذف سخت‌گیری‌های صدور مجوز‌های کسب‌وکار ناتو از زلنسکی خواست در اجلاس امسال به فکر عضویت نباشد درخواست صلیب سرخ برای آتش بس فوری در غزه در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ با چه مدارکی می‌توان رای داد؟ کاخ سفید می‌گوید که حمله رفح عبور از خط قرمز بایدن نبوده است! وزیر کار: موضوع کالابرگ الکترونیک نیازمند برخی مجوزهاست معاون حقوقی رئیس جمهور شهید: اعضای شورای سران می‌توانند در انتخابات نامزد شوند سلاجقه: تعداد زیادی از سد‌های کشور سرریز شده‌اند باقری‌کنی: تبادل پیام برای رفع تحریم‌ها هیچ‌گاه قطع نشده است مراسم ترحیم مادر سید حسن نصرالله از سوی دفتر مقام معظم رهبری در قم واکنش رهبر کره‌شمالی به پرتاب ناموفق ماهواره شناسایی رئیس دفتر رئیس جمهور شهید: دولت بنای معرفی نامزد در انتخابات ندارد واکنش محمد مخبر به احتمال ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم طالبان ۶۰ هزار تُن نفت دریای آمو را به مبلغ ۳۳ میلیون دلار فروختند خزعلی: بدون رئیس‌جمهور خیلی سخت است، اما مصمم ادامه می‌دهیم سی‌ان‌ان آمریکا را رسوا کرد | کشتار رفح با بمب‌های آمریکایی صورت گرفت
سرخط خبرها

برگزاری تریبون آزاد در سطح شهر مشهد برای افزایش مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند

  • کد خبر: ۲۱۰۷۲۸
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
برگزاری تریبون آزاد در سطح شهر مشهد برای افزایش مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند
رئیس هیات اجرایی شهرستان مشهد گفت: ما کافه گفت‌وگوها، کافه رسانه‌ها و تریبون آزاد‌هایی را ایجاد کرده و می‌کنیم که باعث افزایش شور انتخاباتی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری با بیان اینکه تا کنون ۵۱۳ نفر از حوزه انتخابیه مشهد و کلات برای حضور در انتخابات مجلس تایید صلاحیت شده‌اند، اظهار کرد: البته این عدد هنوز نهایی نیست و امکان تغییر وجود دارد.

وی با بیان اینکه مشهد به ۱۴ حوزه برای انتخابات تقسیم شده است، افزود: این تعداد حوزه در ۲۳ منطقه توسط حدود ۳۷ هزار عوامل اجرایی و نظارتی، انتخابات را برگزار می‌کنند. ما برای این عوامل که در ۱۸۷۲ شعبه اخذ رای به فعالیت خواهند پرداخت، جلسات آموزشی عملی برگزار کردیم. امسال علاوه بر نماینده اصلی فرماندار، نماینده آینده‌ساز فرماندار هم در شعب اخذ رای حضور خواهد داشت. این افراد دانش‌آموزان متوسطه دوم هستند که آموزش دیده‌اند تا در ادوار بعدی انتخابات رسما به عنوان عوامل اجرایی یا نظارتی به کار گرفته شوند.

فرماندار مشهد با بیان اینکه ۱۳ کمیته در ستاد انتخابات این شهرستان فرایند فعالیت‌های انتخابات را مدیریت می‌کنند، عنوان کرد: یکی از این کمیته‌ها، کمیته نخبگانی است که در حوزه به‌کارگیری نخبگان برای حضور در سه امر اجرا، مشارکت و دعوت از مردم فعالیت دارد. همچنین کمیته ارتباطات نیز نظارت بر برقراری ارتباط اینترنتی شعب اخذ رای را بر عهده دارد، زیرا تشخیص هویت توسط دستگاه و به صورت آنلاین انجام می‌شود.

داوری با بیان اینکه تمام دستگاه‌ها در حال تلاش برای برگزاری انتخابات به بهترین نحو ممکن اند، اضافه کرد: امسال انتخابات توسط خود مردم اجرا می‌شود و برای مدیریت هر شعبه در هر محله‌ای، از ساکنان همان محله انتخاب شده است. برای فرزندانی که همراه با پدر و مادر خود در شعب اخذ رای حاضر می‌شوند، برنامه‌های جانبی تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه از فرصت اعیاد رجبیه و شعبانیه برای ترویج گفتمان انتخاباتی در سطح شهر استفاده شده است، گفت: ما کافه گفت‌وگوها، کافه رسانه‌ها و تریبون آزاد‌هایی را ایجاد کرده و می‌کنیم که باعث افزایش شور انتخاباتی می‌شود.

رئیس هیات اجرایی شهرستان مشهد بیان کرد: به اندازه دو الی سه برابر نیازمان، تعرفه پیش‌بینی شده و بعید است مشکلی در این حوزه پیش بیاید.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->