سرخط خبرها

کارگردان مشهدی فیلم نپتون: از کودکی به سینما علاقه داشت

  • کد خبر: ۲۱۰۹۴۷
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶
کارگردان مشهدی فیلم نپتون: از کودکی به سینما علاقه داشت
اکران فیلم نپتون در بیست‌ویکمین جشنواره فیلم فجر مشهد و در سینما آفریقا که سینمای اهالی رسانه است، با حضور پدر کارگردان این فیلم برگزارشد.

به گزارش شهرارانیوز، اکران فیلم نپتون در بیست‌ویکمین جشنواره فیلم فجر مشهد و در سینما آفریقا که سینمای اهالی رسانه است. با حضور پدر کارگردان فیلم یکی از نکات جالب اکران نپتون بود. گپ‌وگفت کوتاهی با غفاریان زده‌ایم که خودش هم در گذشته دستی برآتش تئاتر و سینما داشته است زده‌ایم. محمود غفاریان درباره فیلم‌ساز شدن پسرش به شهرآرانیوز گفت: تمام عمرم را صرف این کردم که پسرم فیلم‌ساز شود. من روان‌شناس هستم و در مدرسه استثنایی تدریس می‌کردم و ۱۳۸۸ بازنشسته شدم. من از سال ۱۳۴۶ سابقه کار تئاتر دارم. در آن دوران آقای منصور همایونی در مدرسه استاد ما بودند. در سال ۱۳۵۷، در جشنواره تئاتر مدارس آموزشگاه‌های کشور رتبه اول را کسب کردم. 

غفاریان درباره علاقمندی پسرش به سینما گفت: زمانی که پسرم ۷ ساله بود، سینما متروپل فیلمی را مخصوص کودکان اکران می‌کرد که او را بردم تا  فیلم را تماشا کند. در همان شب قرار بود در سانس فوق‌العاده فیلم هملت را اکران کنند، به او گفتم، بمانیم این فیلم را ببینیم. محمد ابراهیم موافقت کرد و بعد از پایان فیلم، از هملت بیشتر خوشش آمد و داستان از همان‌جا شروع شد.

پدر این کارگردان خاطرنشان کرد: رشته تحصیلی او در دبیرستان نیز سینما بود و فیلمش اول شد. او سه دوره در جشنواره رشد شرکت کرد. تهیه‌کننده کارهایش خودم بودم. اکنون برایش خوشحالم و متوجه شدم که می‌تواند گلیمش را از آب بیرون بکشد.

در خلاصه داستان فیلم نپتون آمده است: افسانه و همسرش به دلیل مشغله کاری از فرزند خود غافل شده اند که فرزند آنها دچار مشکلی می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->