بیش از ۵۵ هزار نفر تا ظهر امروز در حوزه انتخابیه مشهد و کلات رای دادند (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس‌جمهور رأی خود را به صندوق انداخت + ویدئو ترکیه ادعای اسرائیل درباره برداشتن تحریم تجاری را رد کرد حجت‌الاسلام صدیقی: تبلیغات پرحجم قدرت‌های بزرگ به وسیله دانشجویان غرب رنگ باخت فرماندار مشهد: مشکلات دستگاه‌های احراز هویتی برخی از شعب، لحظه‌ای بوده است | انتخابات بسیار روان، آرام، باشکوه و سالم در حال برگزاری است دیدار چهره به چهره زائران و مجاوران حرم رضوی با رئیس قوه قضاییه در نماز جمعه مشهد (۲۱ اردیبهشت) آیت‌الله علم‌الهدی: نامه رهبر معظم انقلاب، مبنای نهضت ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکاست | هم‌زبانی دانشجویان آمریکا با ملت ایران قالیباف: رأی و شرکت در انتخابات یک حق قطعی مردم است دیدار رئیس جمهور با آیات عظام قم | توضیحات رئیسی در خصوص اقدامات دولت برای بهبود معیشت مردم «پوتین» نخست‌وزیر جدید روسیه را معرفی کرد درگیری‌های شدید در شمال و جنوب نوار غزه آغاز شد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) لیست شعب اخذ رأی در مشهد + آدرس آیت‌الله علم‌الهدی: حضور در مرحله دوم، تکمیل انتخابات است | سرنوشت هیچ‌کس در این کشور جدا از سرنوشت جامعه نیست + فیلم رئیس کمیته اجرایی انتخابات مشهد: با آسیب شناسی مرحله اول انتخابات، دور دوم را برگزار کردیم | روند برگزاری انتخابات مشهد، در اتاق وضعیت رصد می‌شود وزارت خارجه پاکستان خط لوله گاز ایران را اولویت خود عنوان کرد هلاکت چهار نظامی صهیونیست در رفح با چه مدارکی می توان در انتخابات شرکت کرد؟ حمله موشکی از لبنان به الجلیل در شمال اراضی اشغالی سخنگوی شورای نگهبان: انتخابات تا ساعت ۱۸ ادامه دارد + فیلم تاکید رئیس ستاد انتخابات کشور بر مزایای برگزاری انتخابات الکترونیکی
سرخط خبرها

سلاجقه: حذف محصولات کشاورزی آب‌بر حوضه آبریز ارومیه در اسرع وقت انجام خواهد شد

  • کد خبر: ۲۱۱۰۲۰
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
سلاجقه: حذف محصولات کشاورزی آب‌بر حوضه آبریز ارومیه در اسرع وقت انجام خواهد شد
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: حذف چاه‌های غیرمجاز و اصلاح الگوی کشت حوضه آبریز دریاچه ارومیه به‌زودی و در اسرع وقت انجام شود و بودجه خوبی نیز برای این کار در نظر گرفته شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، صبح امروز مراسم افتتاح هماهنگ ۶۷ پروژه محیط زیستی با حضور علی سلاجقه؛ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.

علی سلاجقه در این مراسم اظهار کرد: در سال جاری در ۳ مرحله با مبلغی بالغ بر ۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان، ۲۲۶ پروژه محیط زیستی در کشور افتتاح شد که غالباً به مرحله بهره‌برداری رسیده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به نیازی که در محیط زیست کشور به داده و همچنین نیازی که به ایستگاه‌های پایش جو، آب و خاک و پایش‌های میدانی در مناطق حفاظت شده مطرح است، بسیاری از پروژه‌ها به این مقوله تعلق دارد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بیان کرد: اتفاقاتی که در این دولت رقم خورده، بسیار مهم بوده و از رسانه‌ها می‌خواهیم این مسائل را راستی آزمایی کنند.

معاون رییس جمهور تصریح کرد: قبل از انقلاب، تعداد ۵۷ منطقه حفاظت شده داشتیم که اکثراً شکارگاه سلطنتی بوده و یا به قشر خاصی تعلق داشته‌اند، اما بعد از انقلاب ۳۰۹ منطقه حفاظت شده داریم که تقریباً ۵ برابر شده و این مناطق در اختیار مردم قرار گرفته است.

سلاجقه تاکید کرد: این مناطق در اختیار مردم قرار گرفت و با حفاظت مشارکتی اوضاع حفاظت بهتر خواهد شد. مردم مناطق را حفاظت پایش و احیا می‌کنند.

وی درباره قوانین محیط زیستی پس از انقلاب گفت: در بحث آیین‌نامه‌ها، قانون پسماند، هوای پاک، حفاظت خاک، تالاب‌ها و... را بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی تدوین کردیم که امیدوارم در اجرا شدن این قوانین همه دستگاه‌های مسئول کمک کنند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پاسخ به سؤالی در رابطه چرایی عدم اصلاح الگوی کشت و حذف محصولات کشاورزی آب‌بر در حوضه آبریز دریاچه ارومیه در ۳۰ سال اخیر گفت: در آخرین جلسه‌ای که با حضور معاون اول رییس جمهور و وزرای جهاد کشاورزی و نیرو داشتیم، قرار شد که حذف چاه‌های غیرمجاز و اصلاح الگوی کشت حوضه آبریز دریاچه ارومیه به‌زودی و در اسرع وقت انجام شود و بودجه خوبی نیز برای این کار در نظر گرفته شده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->