نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس تغییر نام استقلال منتفی شد خرید‌های بی‌رویه؛ دلیل قهرمان‌نشدن سپاهان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتموند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین خداداد عزیزی: هیات فوتبال دکان و دستگاهی است تا عده‌ای در آن نان بخورند + ویدیو
سرخط خبرها

تاج: ژاپن هم بعد از حذف، سرمربی‌اش را ابقا کرد

  • کد خبر: ۲۱۱۲۲۴
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
تاج: ژاپن هم بعد از حذف، سرمربی‌اش را ابقا کرد
مهدی تاج گفت: از کادر ایرانی راضی هستم و از این بابت خاطرجمع هستم که اتفاق خوبی می‌افتد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی تاج درباره نتایج تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۳، اظهار داشت: امروز بیشتر دنبال آن هستم که در راهپیمایی شرکت کنم. به هردلیل فوتبال است دیگر. اتفاقات مهمی در آن می‌افتد. احساسم این است که این تیم ظرفیت قهرمانی داشت. ارزیابی‌ام این است که این تیم با این پشتیبانی و برنامه‌ریزی که شده بود، قابلیت قهرمانی داشت.

وی افزود: دیگر ما باید برای آینده سعی و تلاش کنیم. به هر حال یکسری ضعف‌ها جدی است. به هر حال فدراسیون فوتبال از صحبت‌های قلعه‌نویی مبنی بر جوانگرایی استقبال می‌کند. ما هم در نظر داریم تیم یک مقدار جوان شود. منتظر برنامه اجرایی قلعه‌نویی هستیم تا ببینیم با چه رویه‌ای می‌خواهد این موضوع را اجرایی و به رفتار تبدیل کند.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: از کادر ایرانی راضی هستم و از این بابت خاطر جمع هستم که اتفاق خوبی می‌افتد. به علاوه اینکه ژاپن هم حذف شد، اما سرمربی خودش را ابقا کرد و البته آن‌ها برنامه‌های بزرگتری دارند. حتماً با قلعه نویی ادامه خواهیم داد.

تاج در مورد لزوم اهمیت به فوتبال ساحلی ایران عنوان کرد: فوتبال ساحلی در دنیا یک مزیت است. باید در دنیا دنبال قهرمانی باشیم. فکر می‌کنم می‌توانیم اسپانیا را هم شکست بدهیم. علی نادری مربی ایرانی و فهیمی است.

وی راجع‌به آخرین وضعیت فوتبال بانوان و فوتسال کشور، گفت: در بخش فوتبال بانوان هم وضع خوبی داریم در فوتسال هم وضع‌مان عالی، عالی است.

منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->