برخورد موتورسیکلت‌ها در سبزوار یک کشته و ۲ مجروح داشت (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوت مادر ۵۰ ساله و فرزند ۱۵ ساله‌اش بر اثر گاز گرفتگی در مشهد | مونوکسید کربن ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ورود موج جدید بارندگی به کشور از فردا یکشنبه | پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در هفته جاری (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات جدید از زلزله در اردبیل (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) زلزله اردبیل را لرزاند (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارز ویژه سفر حج در خراسان رضوی از فردا کجا توزیع می شود؟ + آدرس جنازه چهار نفر در یک مجتمع مسکونی در خرم‌آباد کشف شد آغاز عرضه ارز ویژه سفر حج از فردا (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال اطلاعات نسخ دارویی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی برای پرداخت بیمه‌های تکمیلی پبش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | آغاز روند نسبی افزایش دما از امروز در استان جزئیات افزایش حقوق، عائله‌مندی و حق‌مسکن بازنشستگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد | افزایش حقوق‌های اردیبهشت چقدر است؟ فرصت دانشگاهیان برای ثبت نام یارانه اعتباری خرید کتاب + جزئیات کلاهبرداری هزار میلیاردی از ۱۴۶ نفر در پوشش پیش‌فروش خودرو در کرمانشاه (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس پلیس راهور فراجا: رقم جرائم رانندگی فعلا تغییر نکرده است تا پلیس + ۱۰ نروید؛ آنلاین خلافی بگیرید! کاهش آمار ازدواج به‌دلیل پیری جمعیت | افزایش زایمان زیر ۲۴ سال دستگیری ۳ شکارچی غیرمجاز در مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران در پرونده «سرویس اسکورت» دستگیری زن سارق طلا از کودکان در بیمارستان‌های مشهد + عکس ادامه واریز مستمری و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | زمان دقیق پرداخت معوقات حقوق فروردین مشخص شد
سرخط خبرها

کدام مدارس اردبیل فردا شنبه (۲۸ بهمن ۱۴۰۲) تعطیل است؟

  • کد خبر: ۲۱۲۱۴۴
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶
کدام مدارس اردبیل فردا شنبه (۲۸ بهمن ۱۴۰۲) تعطیل است؟
روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل اطلاعیه‌ای درباره تعطیلی مدارس صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس این اطلاعیه فعالیت‌های آموزشی مدارس نوبت صبح مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی و تمام مدارس استثنایی در روز شنبه (۲۸ بهمن) به دلیل بارش برف و برودت هوا در اردبیل، نمین، سرعین و هیر غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل هم عصر جمعه با اعلام هشدار نارنجی و زرد، از احتمال کاهش دید بر اثر مه و کولاک برف در جاده‌ها و گردنه‌های برفگیر استان خبر داد و به شهروندان توصیه کرد از سفر‌های غیر ضروری در مدت فعالیت سامانه بارشی خودداری کنند.

این اداره کل در اطلاعیه‌ای از فعالیت سامانه بارشی و سرد در این استان از عصر جمعه تا ظهر روز یکشنبه خبر داد و اعلام کرد: در مدت فعالیت این سامانه ساکنان شهر‌های نیر، سرعین، کوثر و خلخال شاهد بارش برف، کولاک و مه‌گرفتگی خواهند بود.

بر این اساس آسمان استان نیمه ابری تا ابری، مه‌آلود، توام با وزش باد شرقی، کاهش محسوس دمای هوا و بارش برف همراه با کولاک برف (در نوار شمالی استان بارش خفیف باران) پیش‌بینی می‌شود. اوج فعالیت این سامانه بارشی روز شنبه (۲۸ بهمن) در نواحی مرکزی و جنوبی استان خواهد بود.

در این اطلاعیه رخداد‌هایی همچون اختلال در تردد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، یخ‌زدگی و لغرندگی مسیر‌های مواصلاتی شهری و برون شهری، کاهش دید بر اثر مه و کولاک برف در جاده‌ها و گردنه‌های برفگیر استان و بسته شدن راه‌های روستایی و جاده‌های فرعی پیش‌بینی شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->