جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور در قهوه‌خانه فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد وزیر ارشاد: سال گذشته ۱۲۰هزار مجوز کتاب صادر شد ویدئو | فیلمبرداری فصل دوم سریال «Wednesday» آغاز شد + تیزر «ایزابل هوپر» رئیس هیات داوران ونیز شد مدیرمسئول روزنامه شهرآرا: سبک زندگی و اثرات تهاجم فرهنگی، دغدغه مشترک رسانه‌های ایران و عراق است برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودک‌و‌نوجوان در مشهد + فیلم (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) گام جدی برای تقویت تعاملات رسانه‌ای میان ایران و عراق سخنان جنجالی «کیانوش عیاری» درباره پرداخت دستمزد عواملش واکنش محمدرضا شهبازی، مجری «پاورقی» به ماجرای خبر اخراجش از تلویزیون «گودزیلا منهای یک» هم‌زمان با پخش جهانی در شبکه نمایش خانگی «آبی روشن» با بازی مهران غفوریان و مهران احمدی در راه سینما جایزه نتپک بیست‌وپنجمین جشنواره جئونجو کره جنوبی برای «گیج گاه» شاعر «سمرقند»: نمایشگاه، کتاب را به دست مخاطب خاص می‌رساند «باران کوثری» سه داستان کوتاه را برای نابینایان خواند اولین کتاب بازیگر «عطرآلود» در نمایشگاه کتاب
سرخط خبرها

فیلم کامل حضور احمد مجدزاده معروف به «آقای جدی می فرمایید» در برنامه برمودا شبکه نسیم

  • کد خبر: ۲۱۲۴۸۹
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
  • ۳
فیلم کامل حضور احمد مجدزاده معروف به «آقای جدی می فرمایید» در برنامه برمودا شبکه نسیم
شب گذشته احمد مجدزاده مشهور به «آقای جدی می‌فرمایید» در برنامه برمودا مهمان کامران نجف زاده بود.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد مجدزاده که تکیه کلام «جدی می‌فرمایید...» او در فضای مجازی وایرال شده است در برنامه برمودا که برنامه‌ای گفت‌وگومحور با اجرای کامران نجف‌زاده است و حدود یک ماه است از شبکه نسیم پخش می‌شود، با چهره‌ای جدید نسبت به حضور قبلی‌اش در صداوسیما حاضر شد.

این برنامه تلویزیونی در قسمت‌های قبلی نیز میزبان افراد مطرح دیگری مانند محمدرضا حیاتی و اسدالله یکتا و... بود که هرکدامشان بنا به دلایلی از قاب تصویر دور بودند، اما احمد مجدزاده، مهمان شب گذشته این برنامه فردی بود که اخیرا به واسطه اظهار نظر جالب و جنجالی‌اش در خصوص الزام ورزشگاه‌های جهان به لوله‌کشی مشروبات الکلی در مناظره با صادق درودگر در شبکه خبر شهرت یافته و صحبت‌های قبلی‌اش واکنش‌های زیادی در پی داشته است. اما نکته جالب این بود که اظهارات مجدزاده در خصوص لوله‌کشی مشروبات الکلی در ورزشگاه خانگی شالکه ۰۴ آلمان حقیقت داشت!

گفت‌وگوی کامل احمد مجدزاده با کامران نجف‌زاده را اینجا تماشا کنید.

تعداد بازدید : 4352

در برنامه شب گذشته برمودا، احمد مجدزاده درباره مسائل مختلفی اظهار نظر کرد و خاطرات جالبی از زندگی خودش تعریف کرد.

این پیشکسوت کشتی که در این رشته به «احمد خطر» معروف بوده از راه‌حلش برای پیروزی حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور نیز رونمایی کرد.

او همچنین از دوره‌ای که مشاور فرهنگی باشگاه پرسپولیس بود خاطراتی نقل کرد و گفت: دو بازیکن آن زمان تیم پرسپولیس بسیار با احترام با من برخورد می‌کردند؛ یکی مرحوم علی انصاریان و دیگری پژمان جمشیدی.

مجدزاده با بیان اینکه برای ازدواج با همسرش ۸ سال به خواستگاری او رفته تا پاسخ مثبتش را دریافت کند، گفت: هر موقع به منزل همسرم که دخترعموی من است، می‌‎رفتیم او خود را پنهان می‌‎کرد تا مرا نبیند!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
1
8
درسی که از این برنامه و بخصوص بیانات جناب آقای مجدزاده گرفتم این است که انسان هر چقدر شفاف و صادق باشد نور الهی در وجودش جریان پیدا میکند و بدینسان آدم شیفته او میشود . درود بر احمد آقا مجدزاده هم خندیدیم هم واقعا درس یاد گرفتیم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
0
3
مسئولین ایران مظهرلمپنیسم
متین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
1
2
حاج احمد از اون آدم های مشتی و با صفاست
قربان وجودش که دلش با زبان یکیست....
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->