ویژه برنامه‌های حرم مطهر در شب میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر اعلام شد ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت دهه کرامت + جزئیات شباهت‌های حضرت معصومه (س) با حضرت زهرا (س) حضرت معصومه (س) مظهر یک دختر اجتماعی در معنای دینی و اسلامی مشهدالرضا(ع)، میزبان همایش ملی «رویش امید» | رحیم‌پور ازغدی: حقوق زن و کودک، بزرگ‌ترین خط قرمز اسلام است  عطر شادی در بهشت هشتم پیچیده است | آغاز جشنی به بزرگی کرامت امام مهربانی‌ها + تصاویر رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) همزمان با آغاز دهه کرامت + فیلم و عکس حرم مطهر رضوی آماده میزبانی از زائران غیرایرانی در دهه کرامت کشف یک آغوش امن سیده جلیله فاطمه‌معصومه (س) برکتی به نام دختر | آنچه باید درباره شأن دختران در باور‌های دینی بدانیم طوفان به تاسیسات برق در مشهد و دو شهرستان خراسان رضوی خسارت زد نشست هم‌اندیشی کمیته علمداران شورای هیئات مذهبی مشهد برگزار شد مروری بر جایگاه و نقش زنان مسلمان در تاریخ صدر اسلام کینه را باید دفن کرد؛ آنچه می‌کارند مهر است نگاهی به آموزه های اسلامی درباره روابط خانواده، حدود و حقوق متقابل آنها نسبت به یکدیگر
سرخط خبرها

وزیر فرهنگ: بیش از ۶ و نیم میلیون نفر در دور‌های مختلف جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کرده‌اند + فیلم

  • کد خبر: ۲۱۲۷۴۲
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
وزیر فرهنگ: بیش از ۶ و نیم میلیون نفر در دور‌های مختلف جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کرده‌اند + فیلم
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بیش از ۶ و نیم میلیون نفر در دورهای مختلف جشنواره‌ کتابخوانی رضوی شرکت کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد مهدی اسماعیلی در آیین اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی گفت: در دورهای مختلف بیش از ۶ و نیم میلیون نفر در جشنواره‌ کتابخوانی رضوی شرکت کرده‌اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در این چند سالی جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار شده است، افزود: امسال نزدیک به یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر شرکت کردند. این اعداد نشان‌دهنده علاقه جامعه فرهنگی ما به حوزه کتاب در زمینه امام رضا (ع) است. 

اسماعیلی یادآور شد: با افتخار حوزه فرهنگ و هنر کشور را روایت می‌کنیم. ما در زمینه عدالت فرهنگی و بسترسازی در زمینه شکوفایی استعداد‌ها وظیفه سنگین داریم. ان‌شاء‌الله این برنامه‌ها دروازه‌ای برای معرفی چهره‌های جدید و خلاق باشد. جامعه ما به قوت به حیات چند هزار ساله خود ادامه می‌دهد. این آمادگی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد تا مجموعه جشنواره‌ای را مرتبط با این گنج عظیم (امام رضا) درنظر بگیریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->