پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس تغییر نام استقلال منتفی شد خرید‌های بی‌رویه؛ دلیل قهرمان‌نشدن سپاهان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتموند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین خداداد عزیزی: هیات فوتبال دکان و دستگاهی است تا عده‌ای در آن نان بخورند + ویدیو همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو
سرخط خبرها

علوی مقدم: در سال ۱۴۰۳ رویکرد جدیدی به ورزش قهرمانی خواهیم داشت

  • کد خبر: ۲۱۳۱۹۹
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹
علوی مقدم: در سال ۱۴۰۳ رویکرد جدیدی به ورزش قهرمانی خواهیم داشت
عضو شورای شهر مشهد گفت: در سال ۱۴۰۳ زیرساخت‌های ورزشی ادامه پیدا می‌کند و در سال ۱۴۰۳ رویکرد جدیدی برای ورزش قهرمانی خواهیم داشت.

سیدحسین علوی مقدم در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت علی اکبر و روز جوان اظهار کرد: از روزی که به شورا آمدیم دغدغه نظام‌مند کردن حوزه ورزش شهر را داشتیم و نگاهمان این بود که باید یک کمیسیون تخصصی ورزش و جوانان تاسیس کنیم که همین نگاه باعث تحولی شگرف در شورا شد که این اقدام بدیع که مبدع آن هم ما بودیم به کلانشهر‌های دیگر هم تسری پیدا کرد.

وی با بیان اینکه برای اولین بار در شورای اجتماعی محلات، رابط جوان گذاشتیم و برای اولین بار ردیف بودجه‌ای را برای جوانان مشهد ایجاد کردیم گفت: ایجاد تفاهمنامه با بنیاد علوی جهت اشتغالزایی جوانان در حاشیه شهر از جمله اقدامات مهمی بود که صورت گرفته است.

عضو شورای شهر مشهد با بیان اینکه در حوزه جوانان اقدامات مهمی انجام دادیم از جمله آن‌ها تاسیس شرکت توانمند سازی محلات مشهد با هدف ساخت مسکن برای جوانان و همچنین حوزه بازآفرینی است.

وی افزود: به مناسبت روز جوان در صحن علنی تسهیل طرح مشوق‌ها، استفاده از ظرفیت‌های در اختیار، شهرداری مشهد برای زوج‌های جوان مشهدی را ایجاد کردیم.

علوی مقدم با بیان اینکه متولی مسکن نیستیم، اما بازوی پرتوان و تسهیلگر امر مسکن بوده‌ایم تصریح کرد: در حوزه ورزش در سال ۱۴۰۲ رقمی بالغ بر ۶۸۰ میلبارد تومان برای زیرساخت حوزه عمرانی ورزش اختصاص دادیم که ۴۳ درصد به سرانه ورزشی مشهد اضافه خواهد شد.

عضو شورای شهر مشهد گفت: برای اولین بار تمامی رویداد‌هایی که تاحالا انجام نشده بود را رواج دادیم مانند رویداد ورزشی جانبازان معلولین، پیشکسوتان، کودکان، استعداد‌های مسجد محوری با چرخه تربیتی و .. صورت گرفت است، چرخه تربیتی در جوانان زمانی کامل می‌شود که این چرخه را تبدیل به هویت کنیم.

وی افزود: تجلیل از ورزشکاران جانبازان معلولین پارآسیایی، برگزاری اولین المپیاد شهری، برگزاری جشنواره فوتبال ستاره‌ها، اهتمام جدی به توسعه زیرساخت‌های حاشیه شهر، بستر دوچرخه سواری رایگان برای بانوان ۲۰۵ رویداد تفریحی ورزشی، ۴۶ رویداد ورزشی آقایان، ۳۵ رویداد ورزشی بانوان، ۸ مجموعه ورزشی سرپوشیده و ۳۰ زمین ورزشی و ۳۵ ایستگاه بدنسازی از اقدامات مهم این کمیسیون در حوزه ورزش است.

وی افزود: جذب بودجه ورزش همگانی نسبت به ۱۴۰۰ بیش از ۳/۵ برابر رشد داشته است، تعداد رویداد‌های ورزشی در این بازه زمانی ۲/۵ برابر رشد داشته است، رشد بیش از ۴ برابری بودجه اماکن ورزشی بوده است در سال ۱۴۰۳ زیرساخت‌های ورزشی ادامه پیدا می‌کند و در سال ۱۴۰۳ رویکرد جدیدی برای ورزش قهرمانی خواهیم داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->