زنان به چند ساعت خواب نیاز دارند؟ صدور رأی بی‌سابقه به‌نفع بانوان ایرانی توزیع بسته های بهداشتی دوران بلوغ بین دختران دانش آموز در خراسان رضوی از تولیدات هنرمندان درباره جوانی جمعیت حمایت می‌شود برنامه‌های دهه کرامت با گلباران حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد آغاز می‌شود روایت یک بانوی نخبه از تجربه زندگی با چادر در آمریکا و ژاپن تست آمینوسنتز در دوره بارداری و هزینه بالای آن چطور می‌توان از سحر و جادو در امان ماند؟ باید و نبایدهای تعامل با کودکان چاق انتشار جزئیات جدید از پرونده دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا ماجرای مخفیانه زنان یک روستا که سوژه شد نگاهی به زندگی و خدمات مادر علم زنان و مامایی ایران ویدئو | فراخوان ثبت نام بیمه اجتماعی رایگان ویژه مادران صادر شد + لینک ثبت نام سرطان تخمدان؛ یکی از علل شایع مرگ و میر زنان نقش مهم ماما در کاهش مرگ و میر مادران و کودکان ویدئو | گفتگوی آزاد با دختران در خودرو ون پلیس زنان با ورزش در میانسالی می‌توانند سال‌های بدون فعالیت خود را جبران کنند چه عواملی در مشارکت سیاسی زنان نقش دارد؟
سرخط خبرها
نخستین روز گردهمایی بانوان هنرمند در رویداد هم آفرینی «دعوت» با مشارکت مادران در مشهد برگزار شد+عکس

نخستین روز گردهمایی بانوان هنرمند در رویداد هم آفرینی «دعوت» با مشارکت مادران در مشهد برگزار شد+عکس

  • کد خبر: ۲۱۳۳۶۳
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵
نخستین روز گردهمایی رویداد رسانه‌ای و هنری هم آفرینی دعوت با مشارکت مادران ایرانی برای انتخابات برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، نخستین روز گردهمایی رویداد رسانه‌ای و هنری با عنوان "هم آفرینی دعوت با مشارکت مادران ایرانی" ویژه انتخابات امروز در کارخانه خلاقیت و نوآوری مشهد برگزار شد.

دبیر رویداد هم آفرینی دعوت گفت: این رویداد با هدف افزایش مشارکت در انتخابات با سه رویکرد تبیینی، محتوایی و ترویجی در دو حوزه دعوت به انتخابات و مشارکت مادران در انتخابات ۱۱ اسفند ویژه تیم‌های رسانه‌ای مشهد برگزار شده است.

 سیدتقی عالمی اظهار کرد: امروز ۷۰ نفر از شرکت کنندگان که شامل ۲۰ تیم رسانه‌ای است از ساعت ۷ صبح گرد هم آمدند تا آثار خود را در قالب‌های رسانه‌ای طراحی و تهیه کنند.

عالمی بیان کرد: افراد شرکت کننده در این رویداد ظرفیت بالایی برای تولید محتوا دارند که هر کدام با ظرفیتی منحصربفرد وارد رویداد شدند. نگاهی که این افراد به موضوع انتخابات دارند می‌تواند یک یک اثر هنری ویژه خلق کند.

وی عنوان کرد: نکته‌ای که وجود دارد تنوع موضوع و محصولی است که در کار‌ها وجود دارد و درصد زیادی از آثار تیم‌ها با نگاه به ظرفیت رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی در حال تولید است و تمام قالب‌های رسانه‌ای را در بر می‌گیرد.

عالمی افزود: کاری که ما با کمک منتور‌ها در این رویداد برای تیم‌ها انجام می‌دهیم این است که کمکشان کنیم به محصول برسند و اشکالات محتوایی‌شان را رفع می‌کنیم و مشاوره هنری می‌دهیم تا در نهایت آثارشان تبدیل به محصول شود.

گفتنی است محتوای رسانه‌ای رویداد هنری و رسانه‌ای هم آفرینی دعوت با مشارکت مادران ایرانی در قالب‌های پادکست، ویدئو کلیپ، موشن گرافیک، پوستر و انیمیشن و ... تولید خواهد شد و اختتامیه این رویداد، فردا جمعه ۴ اسفند ماه در کارخانه خلاقیت و نوآوری مشهد برگزار می‌شود و تیم‌ها ملزم هستند محصول نهایی خود را تولید کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.