حزب الله لبنان مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را درهم کوبید (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) هلاکت ۴ اسیر صهیونیست در نوار غزه شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی در محاصره آتش‌سوزی ناشی از حمله حزب الله (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) حماس: طرح جدیدی برای آتش‌بس دریافت نکردیم قسام ۲ خانه را به روی نظامیان صهیونیست منفجر کرد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) بایدن در کنفرانس سوئیس درباره اوکراین شرکت نمی‌کند ۱۱ شهید و زخمی در یورش اشغالگران به نابلس (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) اسرائیل از زمان عملیات طوفان الاقصی ۹ هزار فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرده است هشدار شدید اللحن روسیه به انگلیس شلیک ده‌ها موشک به جولان اشغالی | آتش در کریات شمونا (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب الله لبنان توسط ارتش رژیم صهیونیستی (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) باقری: روابط ایران و عربستان در مسیر درست قرار دارد شهادت مستشار نظامی ایران در سوریه در طی حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی + عکس (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) چه زمانی اسامی افراد تایید صلاحیت‌شده انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ اعلام می‌شود؟ داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از کدام جریان‌های سیاسی هستند؟ وزیر کشور: ۸۰ نفر از مراجعین موفق به ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری شدند چه کسانی برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند؟ ماجرای خبر درگذشت «اسماء اسد» همسر بشار اسد چیست؟ قاضی‌زاده هاشمی: دیوار میان مردم و دولت را بر میدارم + فیلم مهرداد بذرپاش: وقت کم است | اقدامات شهید رئیسی را ادامه می‌دهم + فیلم
سرخط خبرها

شهادت ۳۸۴۷ فلسطینی از زمان صدور حکم دیوان بین المللی دادگستری

  • کد خبر: ۲۱۳۴۳۷
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰
شهادت ۳۸۴۷ فلسطینی از زمان صدور حکم دیوان بین المللی دادگستری
دیده‌بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه اعلام کرد از زمان صدور حکم دیوان بین المللی دادگستری تاکنون ۳۸۴۷ فلسطینی به شهادت رسیده اند که ۱۳۰۶ تن از آنها کودک و ۸۰۷ تن زن بوده اند.

به گزارش شهرآرانیوز، این مرکز حقوق بشری تأکید کرد که در طول چهار هفته گذشته و به دنبال صدور حکم دیوان بین المللی دادگستری در محکومیت رژیم «اسرائیل»، ۶ شاخص اصلی درباره ادامه جنایت کشتار دسته جمعی در نوار غزه ثبت شده است.

دیده بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه اولین شاخص در این زمینه را ادامه کشتار دسته جمعی غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه و دومین شاخص را عمدی بودن وارد کردن آسیب خطرناک جسمی و روحی به مردم نوار غزه دانست.

این مرکز حقوقی، شاخص سوم را قرار دادن عمدی مردم غزه در شرایطی با هدف نابودی عملی آنها از طریق تخریب منازل و تأسیسات و امکانات زیربنایی و شاخص چهارم را گرسنه نگه داشتن آنها و جلوگیری از ورود کمک های بشردوستانه به این منطقه دانست.

دیده بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه پنجمین و ششمین مورد از شاخص های فوق را انجام اقداماتی با هدف جلوگیری از زاد و ولد در میان فلسطینی و تبلیغ رسمی و علنی مسئولان اسرائیلی درباره ارتکاب نسل کشی فلسطینی ها دانست.

وزارت بهداشت غزه ظهر امروز (جمعه) از افزایش شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به این باریکه به ۲۹ هزار و ۵۱۴ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت غزه در یکصد و چهلمین روز از جنگ، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ جنایت جدید در مناطق مختلف نوار غزه انجام داد که منجر به شهادت ۱۰۴ نفر شد و ۱۶۰ زخمی نیز برجای گذاشت.

در این بیانیه آمده است: با احتساب شهدای جدید، شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به این باریکه از هفتم اکتبر تا به امروز به ۲۹ هزار و ۵۱۴ نفر افزایش یافته است. وزارت بهداشت غزه همچنین آخرین آمار مجروحان این جنایات را ۶۹ هزار و ۶۱۶ تن اعلام کرد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->