وضعیت گنگ حاج صفی برای حضور در آاک آتن محرومیت ۲ ساله در انتظار سرمربی لیگ برتری نتیجه و ویدیو خلاصه بازی والیبال ایران و برزیل(۱۷ خرداد ۱۴۰۳)| یک باخت دیگر... پخش زنده بازی ایران و برزیل در لیگ ملت‌های والیبال (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ویدئو | جشن قهرمانی تیم خیبر خرم آباد در لیگ یک و صعود به لیگ برتر صعودی دیگر در کارنامه اکبر میثاقیان| صعود نوشهری‌ها به لیگ یک تاریخ و ساعت بازی ایران و برزیل در لیگ ملت‌های والیبال | خلق شگفتی یا پنجمین شکست پائز؟ اسپانسر استقلال بالاخره بازداشت شد اولین خرید استقلال لو رفت بسکتبالیست‌های شهرداری گرگان در یک قدمی فینال لیگ برتر قرارداد محمدی با استقلال تمام شد قلعه‌نویی: با تمام توان برابر هنگ‌کنگ بازی می‌کنیم نوراللهی در الوحده ماندگار شد؟ سقف بودجه تیم‌های لیگ برتر فوتبال مشخص شد + عکس خداداد افشاریان بازداشت شد اورونوف، گران‌ترین بازیکن لیگ برتر شد + عکس باشگاه استقلال به مهدی تاج: وی‌ای‌آر فراموش نشود بازشدن پای ۳ باشگاه به پرونده فساد فوتبال پنجره نقل‌وانتقالات استقلال باز شد + عکس
سرخط خبرها

قوچان‌نژاد: سهمیه نیان الکترونیک در لیگ برتر باید حفظ شود

  • کد خبر: ۲۱۳۶۶۸
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۶
  • ۱
قوچان‌نژاد: سهمیه نیان الکترونیک در لیگ برتر باید حفظ شود
مدیرفنی جدید نیان الکترونیک گفت: به نیان اضافه شدم تا بتوانم در حفظ سهمیه والیبال خراسان رضوی اثرگذار واقع شوم. در حال حاضر حفظ سهمیه والیبال استان از همه چیز مهم‌تر است.

جبار قوچان‌نژاد در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص پیوستنش به نیان الکترونیک مشهد به عنوان مدیرفنی این باشگاه عنوان کرد: در فصل جاری شاهد لیگ سنگینی هستیم که هیچ تیمی از قبل برنده نیست. دیدار‌های زیادی برای نیان با شکست ۳ بر ۲ به پایان رسیده است. زمانی که مسابقه به ست پنجم می‌رود، شرایط خاصی ایجاد می‌شود.

وی افزود: نتایج نیان نشان می‌دهد که لیگ برتر پویا و سنگین بوده است، البته بدشانسی‌های زیادی هم مانند مصدومیت‌های بی شمار بازیکنان، گریبان نیان را گرفت و این تیم را با کمبود بازیکن مواجه کرد.

مدیرفنی جدید نیان الکترونیک خاطرنشان کرد: دل عاشقان واقعی والیبال خراسان رضوی برای نیان می‌تپد و من نیز از این قاعده مستثنی نیستم. مالک باشگاه نیان، اعضای هیات مدیره و کادرفنی نیان درخواست داشتند که تا پایان فصل به جمع این تیم اضافه شوم و من نیز با افتخار به نیان اضافه شدم تا بتوانم در حفظ سهمیه والیبال خراسان رضوی اثرگذار واقع شوم. در حال حاضر حفظ سهمیه والیبال استان از همه چیز مهم‌تر است.

قوچان‌نژاد یادآور شد: دغدغه تمام ما موفقیت نماینده والیبال خراسان رضوی است. امیدوارم با لطف خدا، همت بازیکنان و کادرفنی، سهمیه نیان در لیگ برتر حفظ شود و سال آینده تیمی با برنامه‌تر و قدرتمند‌تر روانه لیگ برتر کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Indonesia
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
0
0
عباس زاده ....معاون نیان الکترونیک رو بندازن بیرون بیشتر مشکلات نیان الکترونیک و والیبالش و بقیه چیزا حل می شه. فقط مسخره کردن و چاه کنی بلده. سبک سر
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->