زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنجلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد!
سرخط خبرها

از جذب بازیکن روس توسط پیکان تا دغدغه فولادی‌ها

  • کد خبر: ۲۱۳۷۷۲
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲
از جذب بازیکن روس توسط پیکان تا دغدغه فولادی‌ها
رضا عنایتی برای فوتبال ایران سورپرایز دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرمربی پیکان برای تقویت خط حمله تیمش در نظر دارد برای اولین بار پای یک مهاجم روس را به فوتبال ایران باز کند. گویا این مهاجم عنوان آقای گلی را هم در رقابت‌های دسته پایین‌تر فوتبال روسیه دارد.

عنایتی از زمان حضورش در تیم پیکان نتوانسته بردی را به‌دست بیاورد و این تیم همچنان یک پیروزی در جدول مسابقات دارد. در همین راستا اگر عنایتی در دو سه بازی آینده به همین روال ادامه دهد ممکن است هفته بیستم لیگ برتر را نبیند.

همچنین از اهواز خبر می‌رسد، احمد آل‌نعمه که فعلا مورد اعتماد مدیران فولاد برای هدایت این تیم قرار گرفته خواهان جذب لوسیانو پریرا و حمید بوحمدان، دو بازیکن سابق فولادی‌ها شد. هر دو بازیکن با این باشگاه به توافق رسیدند اما مشکل اینجاست که لیست فولاد جای خالی ندارد.

در همین راستا دو بازیکن فولاد از لیست کنار گذاشته می‌شوند تا جا برای بوحمدان و پریرا باز شود. در این میان گادوین منشا گزینه خارجی است که باید از لیست خارج شود و احتمالا آبشک هم گزینه داخلی باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->