اعلام منطقه بسته نظامی در شمال فلسطین اشغالی | حمله پهپادی به «عکا» (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) پادشاه بحرین: برای احیای روابط دیپلماتیک با ایران تلاش می‌کنیم شلیک ۱۰۰ موشک حزب الله به شمال فلسطین اشغالی (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) سازمان ملل: کره شمالی به تعهدات خود در قطعنامه‌های شورای امنیت عمل کند توضیح لاریجانی درباره استفاده از یک هشتگ شائبه‌برانگیز باقری: نشست سازمان همکاری اسلامی برای توقف جنایات اسرائیل برگزار شود وزیر خارجه عربستان: تلاش می‌کنیم همه تسهیلات لازم را برای حجاج ایرانی فراهم کنیم تحریم‌های جدید آمریکا علیه ۵ فرد و نهاد ایرانی برای مقابله با توان پهپادی ایران (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) سیدحسن نصرالله: برای نابودی غده سرطانی اسرائیل باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم پیام اسیر صهیونیست: سرنوشت اسرا را در دست نتانیاهو قرار ندهید + فیلم هشدار مردم یمن به عربستان و امارات: با آمریکا همدست نشوید افزایش شهدای غزه به ۳۶ هزار و ۲۸۴ و عبور مجروحان از ۸۲ هزار نفر (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) قائم مقام وزیر کشور: امروز آمریکای قدرتمند دیگر وجود خارجی ندارد حمله موشکی نیرو‌های یمنی به ناو هواپیمابر آمریکا نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ را بیشتر بشناسید سفارت ایران: رسانه‌های سوئد به ادعا‌های رژیم صهیونیستی اعتماد نکنند آیت الله علم الهدی: شهید رئیسی، نماد حکمرانی دینی است| از همه شرکت‌کنندگان در مراسم شورانگیز تشییع شهدای خدمت تشکر میکنم وزرای دفاع چین و آمریکا بعد از ۱۸ ماه دیدار کردند اسماعیل هنیه: رژیم اشغالگر در تحقق اهداف خود شکست خورده است باقری‌کنی: عقب نشینی در میدان دیپلماسی برای ما قدرت نمی‌آورد
سرخط خبرها

فرماندار مشهد: مشارکت مردم مشهد با سایر کلان‌شهر‌ها غیرقابل مقایسه است

  • کد خبر: ۲۱۴۸۰۹
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۰
فرماندار مشهد: مشارکت مردم مشهد با سایر کلان‌شهر‌ها غیرقابل مقایسه است
فرماندار مشهد گفت: مشارکت مردم مشهد، با سایر کلان‌شهر‌ها قابل مقایسه نیست و مردم مشهد بسیار بیشتر از دیگر استان‌ها مشارکت داشتند.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری اظهار کرد: تاکنون طبق آماری که اعلام شده، مشارکت مردم از سال ۱۳۹۸ بیشتر بوده و ان‌شاءالله میزان رای اخذ شده را خدمت مردم عزیز اعلام می‌کنیم.

داوری گفت: ما به اندازه کافی تعرفه در مشهد داشتیم که نیازمند تعرفه جدید نبودیم. اگر شعبه‌ای درخواست تعرفه‌ای داشته ما سریعا بین آن‌ها توزیع کردیم.

وی ادامه داد: سال ۱۳۹۸ مشارکت مردم ۳۳ درصد بوده است. آمار تخمینی را زمانی می‌زنند که فرصت زیاد داشته باشد که این برای ما با توجه به زمان محدود امکان‌پذیر نیست.

فرماندار مشهد تاکید کرد: طبق شواهد، مشارکت بسیار خوبی در مشهد و شهر‌های استان صورت گرفته است.

داوری افزود: مشارکت مردم مشهد، نسبت به سایر کلان‌شهر‌ها قابل مقایسه نیست و مردم مشهد بسیار بیشتر نسبت به سایرین مشارکت داشتند.

وی تصریح کرد: ما اولین کلان‌شهر در کشور هستیم که مشارکت بالایی داریم. مشارکت مردم مشهد در انتخابات از تهران، اصفهان و شیراز تاکنون بیشتر بوده است.

فرماندار مشهد تاکید کرد: تاکنون هیچ‌گونه گزارش رسمی از تخلف در انتخابات اعلام نشده و هیچ کاندیدایی مبنی بر تخلف شکایتی نداشته است.

داوری تصریح کرد: جالب اینجاست که مردم نیز گزارشی مبنی بر تخلف به ما اعلام نکردند. دو سه مورد کوتاه و جزئی بوده که بررسی شده و در صورت مشکل بررسی‌هایی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: سامانه ما، در این حوزه بسیار فعال بود و مردم استقبال کردند به نحوی که گاهی امکان پاسخگویی از ۳۰ خط را نداشتیم. اکثر این افراد درخواست شعبه سیار داشتند و از نوع برگزاری تشکر کردند. بعضی‌ها نیز موقعیت مکانی شعب‌ اخذ رای را می‌خواستند. بعضی افراد با توجه به شلوغی شعب درخواست داشتند که تیم رای سیار ما در صحنه حاضر شده و کمک برسانند.

فرماندار گفت: به عنوان مثال بعضی از مردم برای کارخانه‌جات و مراکز تجمیعی از ما شعبه می‌خواستند برایشان منتقل و فراهم کردیم.

وی اظهار کرد: گاهی اوقات تردد‌های مشکوکی در پایگاه‌های اخذ رای صورت می‌گرفت که سریعا بررسی می‌کردیم.

فرماندار بیان کرد: هدفمان این بود شعبه‌های سیاری برای مراکز تجمیعی ارسال کنیم و تا فرصت داشتیم فرستادیم.

وی ادامه داد: تا این لحظه، مشهد وضعیت بهتری نسبت به سایر شهر‌ها داشته است. من آمار دقیقی از شهر تهران ندارم، اما به نظر می‌رسد آمار ما از تهران بیشتر است. در ۱۱ اسفند مردم شفافیت را در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان به خوبی مشاهده کردند لذا چیزی پنهان نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->