افزایش شمار شهدا و مجروحان حمله آمریکا و انگلیس به غرب یمن (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) اسلامی: تاکنون ۶ نفر برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند+ فیلم وزیر ارشاد نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ می‌شود؟ ترامپ مجرم شناخته شد دیوان عالی کانادا درخواست مصادره اموال ایران را رد کرد المیادین: مصر و اسرائیل درباره گذرگاه رفح به توافق نرسیدند لاریجانی: مشکلات حل‌شدنی است | در دولت من هر کاربلد و توانایی با هر سلیقه سیاسی به کار گرفته می‌شود علی لاریجانی داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ شد بیانیه حماس: آماده تبادل اسرا به شرط توقف جنگ هستیم علی لاریجانی در شبکه ایکس اعلام کاندیداتوری کرد+عکس اعضای هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در مشهد انتخاب شدند+فیلم اسلوونی هم کشور فلسطین را به رسمیت شناخت پیش بینی مشارکت ۷۰ درصدی در انتخابات ریاست جمهوری نشست سازمان ملل برای ادای احترام به شهید آیت الله رئیسی معاون وزارت خارجه روسیه: سیاست مسکو پیرامون تشکیل دولت فراگیر در افغانستان تغییر نکرده است رسانه‌های عبری از تهدید اسرائیل از سوی مصر خبرداد اردوغان: حمله به اردوگاه آوارگان «پایان انسانیت» بود سخنگوی ستاد انتخابات: تاکنون ثبت‌نام از ۳ داوطلب ریاست‌جمهوری قطعی شده است (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) رئیس‌جمهور سوریه با رهبر انقلاب دیدار کرد | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: مقاومت هویت ممتاز سوریه است؛ این ویژگی مهم باید محفوظ بماند اعتبارنامه نمایندگان چیست و چگونه بررسی می‌شود؟
سرخط خبرها

تقدیر شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از حضور پرشور مردم در حماسه ۱۱ اسفند

  • کد خبر: ۲۱۴۸۹۵
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
تقدیر شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از حضور پرشور مردم در حماسه ۱۱ اسفند
شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در پیامی از حضور پرشور مردم مشهدالرضا(ع) در انتخابات ۱۱ اسفندماه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در پیامی از حضور پرشکوه و پرشور مردم مشهدالرضا(ع)، جهانشهر برکت و کرامت، در انتخابات یازدهم اسفندماه، تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

ملت سرافراز ایران اسلامی و به ویژه مردم ولایی و انقلابی مشهدالرضا(ع)، جهانشهر برکت و کرامت، بار دیگر حماسه‌‎ای ماندگار، با عظمت و پرصلابتی را با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای و مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری رقم زدند.

زائران و مجاوران شهر امام مهربانی‌ها نشان دادند که علیرغم همه تلاش‌های منافقان و دشمنان این مرزوبوم برای کمرنگ کردن میزان مشارکت مردمی، همچنان مستحکم و استوار، پای آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بنیانگذار کبیر انقلاب و پشتیبان ولی فقیه خود هستند.

شورای اسلامی شهر مشهد مقدس بر خود واجب می‌داند که از این حضور انقلابی و مشارکت میلیونی شهروندان مشهدی در انتخابات روز گذشته و حماسه‌آفرینی ملت، کمال تقدیر و تشکر را داشته باشد؛ بی‌شک این حضور، مسئولیت و رسالت تمامی ارکان مدیریت شهری، استانی و کشوری را برای خدمت‌رسانی به عموم ملت سرافراز ایران اسلامی، مضاعف می‌کند.

مراتب قدردانی خود را از تلاش‌ها و اقدامات مدیریت شهری در راستای ایجاد فضای باشور و نشاط انتخاباتی در سطح شهر نیز ابراز می‌داریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->