سرخط خبرها

آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت (۱۲ اسفند ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۴۸۹۸
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت (۱۲ اسفند ۱۴۰۲)
فیلم سینمایی هاوایی به کارگردانی بهمن گودرزی، با فروش ۷ میلیارد و ۴۸ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال همچنان در صدر فروش سینما‌های خراسان رضوی است.

به گزارش شهرآرانیوز، فیلم‌های سینمایی پرفروش در سینما‌های خراسان رضوی طی هفته گذشته (از ۵ تا ۱۱ اسفند ۱۴۰۲) به شرح زیر است:

۱-فیلم سینمایی هاوایی به کارگردانی بهمن گودرزی، با فروش ۱۵ هزار و ۳۵۰ بلیت در ۵۱۰ سانس، ۷ میلیارد و ۴۸ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۳ دی ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۲- فیلم سینمایی هتل به کارگردانی مسعود اطیابی، با فروش ۹ هزار و ۹۳۳ بلیت در ۴۰۴ سانس، ۴ میلیارد و ۶۹۵ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از پنجم مهر ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۳-فیلم سینمایی ویلای ساحلی به کارگردانی کیانوش عیاری، با فروش ۵ هزار و ۳۱۶ بلیت در ۲۷۹ سانس، ۲ میلیارد و ۶۵۸ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۵ آذر ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۴ -فیلم سینمایی فسیل به کارگردانی کریم امینی، با فروش ۴ هزار و ۹۲۴ بلیت در ۲۵۱ سانس، ۲ میلیارد و ۲۷۳ میلیون ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ آغاز شده است.

۵_ فیلم سینمایی ورود خروج ممنوع به کارگردانی امید آقایی، با فروش ۳ هزار و ۶۸۵ بلیت در ۲۵۳ سانس، ۱ میلیارد و ۶۶۶ میلیون و ۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۵ آذر ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۶-فیلم سینمایی روشن به کارگردانی روح‌الله حجازی با فروش هزار و ۳۵۹ بلیت در ۱۳۸ سانس، ۷۰۱ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۷- انیمیشن سینمایی مسافری از گانورا به کارگردانی سید احمد علمدار با فروش هزار و ۴۲۵ بلیت در ۹۱ سانس، ۵۱۰ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این انیمیشن از ۱۵ آذر ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۸- فیلم سینمایی نارگیل۲ به کارگردانی سیدداود اطیابی، با فروش ۵۴۶ بلیت در ۵۴ سانس، ۲۳۵ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۵ مهر ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۹- فیلم سینمایی بچه زرنگ به کارگردانی حامد جعفری، با فروش ۵۱۸ بلیت در ۷۱ سانس، ۲۱۸ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۱۰_ فیلم سینمایی ضد به کارگردانی امیرعباس ربیعی، با فروش ۶۵۴ بلیت در ۲۵ سانس، ۲۰۸ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۴ آبان ۱۴۰۲ آغاز شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->