سرخط خبرها

عبداللهی: فرش‌آرا باید در جایگاه دوم لیگ را به پایان می‌رساند

  • کد خبر: ۲۱۵۱۷۸
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷
عبداللهی: فرش‌آرا باید در جایگاه دوم لیگ را به پایان می‌رساند
بازیکن فرش آرای مشهد معتقد است که اگر این تیم امتیازات کامل بازی‌هایی که فرش‌آرا در آن به تساوی رسید را کسب می‌کرد، در حال حاضر باید در جایگاه دوم جدول قرار می‌داشت.

حامد عبداللهی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص آخرین دیدار فرش‌آرای مشهد در لیگ برتر فوتسال برابر سن ایچ ساوه گفت: خداراشکر تمرینات خوب و با انرژی پشت سر گذاشتیم و امیدواریم هفته پایانی را با نتیجه خوبی در مشهد به پایان برسانیم.

وی افزود: در نیم فصل نخست نتایج خوبی کسب کردیم، اگر در دیدار‌هایی که به تساوی رسیدیم به برد دست پیدا می‌کردیم در حال حاضر در رده دوم لیگ برتر فوتسال بودیم، اما متاسفانه اتفاقاتی که برای تیم ما رخ داد، ترس از باخت در تیم ما به وجود آمد که باعث شد نتایج خوبی کسب نکنیم. البته با وجود ناکامی‌های متعددی که در نیم فصل دوم داشتیم جایگاه فرش‌آرا تغییر زیادی در لیگ برتر نداشت و با برد اخیرمان برابر مقاومت البرز توانستیم به جایگاه ششم بازگردیم و ثبات را مجددا به تیم بازگردانیم.

بازیکن فرش‌آرای مشهد تصریح کرد: سن ایچ تیم خوبی دارد و همیشه دیدار‌های فرش آرا و سن ایچ با چالش همراه بوده است. فکر می‌کنم درصد پیروزی‌های فرش آرا برابر سن ایچ چه در مشهد و چه در ساوه بیشتر بوده است. در دور رفت متاسفانه به دلیل از دست پنالتی من نتوانستیم اختلاف را به ۲ گل برسانیم که در نهایت در دقایق پایانی گل تساوی را از سن ایچ دریافت کردیم.

عبداللهی گفت: امیدوارم این دیدار دور از حاشیه برگزار شود. سعی داریم با پیروزی برابر سن ایچ لیگ را در جایگاه پنجمی به پایان برسانیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->