منطقه حساس در بازار سکه کجاست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز | ریزش‌ها لاک‌پشتی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ضرورت صادرات ۲۰۰ هزار تن سیب و پرتقال سایپا شرایط جدید فروش و پیش فروش ۱۰ محصول را اعلام کرد + اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل رقم دقیق مالیات پرداختی طلافروشان مشخص شد | دلیل اعتراض طلا فروشان چیست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بخشی از ظرفیت مسکن ملی برای کارگران جزئیات تازه از خروج عجیب و غریب ارز از کشور فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد، از امروز ۹ صبح (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، مسکن و خودرو اعلام شد | طلای زینتی تا ۱۵۰ گرم معاف از مالیات است واگذاری تعیین دستمزد کارگران به مجلس منتفی شد تعویض ۵۰۰ هزار کولر آبی پرمصرف در خراسان رضوی جزئیات تازه‌ترین تغییر سن و شرط بازنشستگی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) افتتاح نخستین سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر شبکه توزیع برق کشور در مشهد رئیس دبیرخانه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی تاکید کرد؛ لزوم رفع ابهام حقوق کارکنان شرکت های خدماتی سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نظارت بر واحدهای صنفی طلافروش در مشهد ادامه دارد ارسال فهرست سهام‌داران مشکوک در سقوط بورس، به دادسرا چرا قیمت زعفران کاهشی شد؟ | یک درخواست از بورس جریمه ۱.۲ میلیون‌تومانی برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز امشب؛ آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی در سامانه یکپارچه (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اقساط مالیاتی اصناف بیش‌تر می‌شود نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ در تهران آغاز به کار کرد + معرفی بخش‌ها مهلت استفاده از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تمدید شد + جزئیات
سرخط خبرها

افزایش قیمت تاکسی سورن؛ نگرانی‌های تازه در راه نوسازی ناوگان فرسوده

  • کد خبر: ۲۱۵۲۲۳
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۱
  • ۲
افزایش قیمت تاکسی سورن؛ نگرانی‌های تازه در راه نوسازی ناوگان فرسوده
مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور با اشاره به افزایش قیمت تاکسی سورن از ۳۶۲ میلیون به ۴۸۰ میلیون تومان، این افزایش قیمت را غیرقابل قبول دانست.

به گزارش شهرآرانیوز، مرتضی ضامنی با اشاره به افزایش قیمت تاکسی سورن، این افزایش قیمت غیرمنطقی و غیرقابل قبول دانست که و سد راه نوسازی ناوگان فرسوده تاکسی می‌شود.

وی گفت: این افزایش قیمت، به ضرر رانندگان تاکسی و مردم خواهد بود. رانندگان تاکسی با این قیمت، توان خرید تاکسی سورن را ندارند و نوسازی تاکسی‌های فرسوده، برایشان بسیار دشوار شده است و این افزایش قیمت تاکسی سورن منجر به افزایش کرایه تاکسی هم خواهد شد.

مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور ادامه داد: افزایش قیمت، در حالی اتفاق افتاده است که بسیاری از رانندگان تاکسی در انتظار نوسازی تاکسی‌های فرسوده خود بودند. اما با افزایش ناگهانی قیمت تاکسی سورن، این امیدواری به ناامیدی تبدیل شده است.

ضامنی با بیان اینکه دولت آقای رئیسی در راستای حل مشکلات معیشتی مردم گام‌های بلندی برداشته است، گفت: از دولت و مسئولان انتظار می‌رود که به این موضوع رسیدگی کنند و برای حل این مشکل، چاره‌ای اساسی بیندیشند.

وی بیان کرد: این افزایش قیمت، به ضرر رانندگان تاکسی، مردم و کل جامعه خواهد بود و افزایش کرایه تاکسی به کاهش تقاضا برای سفر با تاکسی و افزایش آلودگی هوا منجر خواهد شد.

ضامنی در پایان گفت: با توجه به اینکه نیاز حوزه تاکسیرانی کمتر از یک درصد تولید شرکت خودروساز است، این مجموعه باید به اجرای مسئولیت‌های اجتماعی خود و در راستای حمایت از حوزه حمل و نقل عمومی شهری در تصمیم خود تجدید نظر کند و قیمت تاکسی سورن را به قیمت قبلی بازگرداند. این کار، به نفع رانندگان تاکسی، مردم و کل جامعه خواهد بود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ضیایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
0
1
کسی جواب داده اخه انصافتون کجا رفته وجدانتون کجا رفته ما برای روزی زنو بچمون داریم ماشین میخریم نه برای گردشو
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
0
0
اول اینکه چه اتفاقی افتاده که این ماشین از اسفند 1401 تا امروز دو بار افزایش قیمت نجومی داشته و دوم یه راننده تاکسی مگه چقدر درامد داره که تو چند روز 120 میلیون جور کنه.بخدا که انصاف نیست.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->