ویدئو | تصویر روز ناسا؛ گردش یک سیاهچاله چگونه است؟ سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی کشور در مشهد به کار خود پایان داد ثبت نام تسهیلات اقتصاد دیجیتال آغاز شد زمان رونمایی از نینتندو سوییچ ۲ رسما اعلام شد جزئیاتی جدید از پردازنده گرافیکی پلی استیشن ۵ پرو پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود افشای مشخصات اولیهٔ Xiaomi 15 Pro ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت تراکنش‌های بیت‌کوین میلیاردی شد اولین تریلر از حضور شخصیت «هوملندر» در بازی «مورتال کمبت ۱» (Mortal Kombat 1) لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد
سرخط خبرها

بهترین بازی های دو نفره ps4 آفلاین

  • کد خبر: ۲۱۵۲۹۱
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
  • ۱
بهترین بازی های دو نفره ps4 آفلاین
لیستی از بهترین بازی های دو نفره ps4 آفلاین همراه با توضیحات بازی و ژانر های آنها و راهنمای تهیه بازی های پرطرفدار این لیست در این مطلب بخوانید.

گزارش آگهی

یکی از تفریحات سالم با دوستان و خانواده انتخاب یک بازی دونفره است. بازی دونفره یک فرصت فوق‌العاده برای ایجاد ارتباط نزدیک‌تر و لذت بردن از بازی‌های مشترک است. مخصوصاً اگر از نوع بازی‌های جذاب و رقابتی باشد، هیجان‌ و لذت بازی را دوچندان می‌کند و ساعت‌ها شما را درگیر خود کند. 

اکثر بازی‌ها به‌صورت آنلاین عرضه می‌شوند که مشکلاتی را برای برخی افراد ایجاد کرده‌اند.

 اگر شما هم به دنبال بهترین بازی‌های دونفره ps4  آفلاین هستید:

 در این متن ما به معرفی آن‌ها می‌پردازیم که تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای را برای شما به ارمغان می‌آورد و میتوانید این بازی ها را از طریق کلیک روی خريد اكانت ps4 از ایکس گیمز به صورت قانونی تهیه کنید.

https://xgamesstore.org/product-category/play-stations-4/

Loverers in a Dangerous Spavetime

بازی Lovers in a Dangerous Spacetime یک بازی ماجراجویی و اکشن است. این بازی برای انتشار در Xbox One، Microsoft Windows، macOS، Linux، PlayStation 4 و Nintendo Switch در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۱۵ منتشر شد. داستان بازی در یک دنیای علمی و تخیلی اتفاق می‌افتد که بازیکنان در آن نقش یکی از اعضای تیم Lovers را بر عهده‌دارند. آن‌ها در یک فضاپیمای حول کهکشان پرتاب می‌شوند تا با همکاری یکدیگر به دنبال نجات اسارت شدگان و نبرد با دشمنان مخوف و مخرب بروند.

 در طول بازی، بازیکنان باید به کمک همدیگر کنترل فضاپیما را به دست بگیرند. جهت و سرعت آن را تنظیم کنند و با استفاده از انواع اسلحه و توانایی‌های خاص، به دفاع و حمله بپردازند. در بازی Lovers in a Dangerous Spacetime، بازیکنان قادرند از میان چندین نفر شخصیت اصلی خود را انتخاب کنند.Engineer و Scientist ازجمله شخصیت‌های اصلی این بازی هستند. هر یک از این شخصیت‌ها دارای ویژگی‌ها و توانایی‌های منحصربه‌فردی هستند که به بازیکنان کمک می‌کنند تا در حمله و دفاع عملکرد موفقیت‌آمیزتری را داشته باشند.

 

It Takes Two

It Takes Two یک بازی ماجراجویی است که توسط Hazelight Studios توسعه و توسط شرکت Electronic Arts منتشر شده است. این بازی در تاریخ ۲۶ مارس ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های PlayStation 4، PlayStation 5، Xbox One، Xbox Series X/S و Microsoft Windows منتشر شد.

در این بازی، بازیکنان نقش دو شخصیت اصلی به نام‌های Cody و May را بازی می‌کنند. این کاراکترها زوجی میان‌سال و در حال جدایی هستند. بازیکنان باید به‌عنوان این دو شخصیت، به دنبال راه‌حلی برای مسائل زندگی خود برگردند.

در طول بازی با چالش‌ها و معماهای مختلفی روبرو می‌شوید. با استفاده از توانایی‌های منحصربه‌فرد هر کاراکتر، بازیکنان باید با همکاری و هماهنگی به حل مسائل در بازی بپردازند."It Takes Two" با داستان جذاب، گرافیک زیبا و چالش‌های متنوع یکی از بهترین بازی‌های دونفره ps4 آفلاین است که به تقویت ارتباطات و همکاری بین بازیکنان کمک می‌کند.

بهترین بازی های دو نفره ps4 آفلاین

FIFA بازی پرطرفدار 

بازی فیفا بی‌تعارف پایه ثابت تمام دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی است. فیفا یک بازی شبیه‌ساز فوتبال است که به‌وسیلهٔ شرکت الکترونیک آرتس (EA) توسعه داده‌شده و هرساله نسخه‌های جدیدی از آن منتشر می‌شود.

در این بازی، بازیکنان می‌توانند تیم موردعلاقهٔ خود را انتخاب کرده و در مسابقات مختلفی مانند لیگ برتر انگلستان، لالیگا اسپانیا، سری آ ایتالیا و شامپیونزلیگ اروپا شرکت کنند.

 این بازی دارای گرافیک بسیار واقعی و کنترل‌های ساده‌ای است که بازی کردن با آن را برای انواع افراد از مبتدی تا حرفه‌ای جذاب می‌سازد. بازی FIFA را می‌توانید به‌صورت آنلاین و آفلاین انجام دهید.

 در حالت آفلاین، شما می‌توانید با دوستان و خانواده‌تان به‌صورت تیمی بازی کنید یا به رقابت بپردازید. از طریق لینک زیر میتوانید وارد صفحه جدیدترین  بازی های فیفا شوید:

خرید اکانت فیفا 23 برای ps4
https://xgamesstore.org/product/legal-account-fifa-23/ 

 

Call of Duty: WWII  بازی های 

 این بازی در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ برای پلتفرم‌های PlayStation 4، Xbox One و Microsoft Windows منتشر شد. داستان Call of Duty: WWII در دوران جنگ جهانی دوم روایت می‌شود و به بازیکنان فرصت می‌دهد تا در نقش یک سرباز آمریکایی به نام رونالد رد دنیلز به مبارزه در جبهه‌های مختلف جهانی بپردازند و در عملیات مهمی شرکت کنند.

گرافیک بالا بسیار واقعی در این بازی باعث می‌شود که بازیکنان به تجربه جنگی فراتر از یک بازی ویدئویی برسند. این بازی همچنین از حالت چند نفره آفلاین قدرتمندی برخوردار است که امکان بازی دوستانه و رقابتی با دیگر بازیکنان را فراهم می‌کند.

Far Cry 5

این بازی در ژانر بازی‌های اکشن، ماجراجویی و تیراندازی است. این بازی در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های PlayStation 4، Xbox One و Microsoft Windows منتشر شد. در Far Cry 5 بازیکنان وارد دنیایی باز با محیط‌های وسیع و زیبا می‌شوند که در ایالت مونتانای ایالات‌متحده آمریکا قرار دارد. داستان بازی حول محور مبارزه با یک گروه کشیش متشدد به نام "Eden's Gate" است.

بازیکنان در نقش یک جنگجوی حرفه‌ای به نام Deputy از نیروهای ویژه آمریکا قرار می‌گیرند که باید با همکاری متفقین محلی اعضای گروه Eden's Gate را شکست داده و آزادی را به دست می‌آورند."Far Cry 5" با گرافیک زیبا، چالش‌های متنوع و امکان بازی دونفره یک تجربه هیجان‌انگیز و خاطره ساز از بهترین بازی‌های دو نفره PS4 آفلاین را رقم میزند.

A Way Out

A Way Out یک بازی ویدئویی تعاملی و ماجراجویی است. این بازی در تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های PlayStation 4، Xbox One و Microsoft Windows منتشر شد. این بازی داستان دو زندانی به نام‌های Leo و Vincent را روایت می‌کند که با قرار است با همکاری و هماهنگی از زندان فرار کنند.

بازیکنان در نقش این دو کاراکتر قرار می‌گیرند که باید با همکاری یکدیگر از طریق حل معماها به مراحل جلوتر بازی برسند تا راه فرار را پیدا کنند.

"A Way Out" با گرافیک بالا، داستان جذاب و کاملاً منحصربه‌فرد یک تجربه همکاری ویدئویی خاطره‌انگیز را ایجاد می‌کند

. این بازی با اتکا به همکاری و هماهنگی دو نفر، تجربه‌ای متفاوت و جذاب از بازی دونفره ps4 آفلاین را ارائه می‌دهد.

Minecraft

بازی "Minecraft" در تاریخ ۱۷ مه ۲۰۰۹ ارائه‌شده است. در این بازی، بازیکنان وارد یک دنیای سه‌بعدی بی‌نهایت می‌شوند. در این دنیا، بازیکنان می‌توانند فعالیت‌های گسترده‌ای مانند ساختمان‌سازی، کاوش، دفاع، مبارزه با موجودات فانتزی، کشاورزی و موارد دیگر را انجام دهند. یکی از جذابیت‌های اصلی Minecraft، قابلیت سفارشی‌سازی و خلاقیت بی‌پایان در آن است. شما می‌توانید به‌صورت دونفره دنیای خود را به‌دلخواه تغییر دهید و بسازید. "Minecraft" با گرافیک ساده، محیط زیبا و امکانات فراوان یک تجربه گیمینگ فراگیر و محبوب را ایجاد می‌کند. Steve شخصیت اصلی و قهرمان‌بازی است که توسط بازیکن کنترل می‌شود. او یک کاراکتر سفیدپوست بالباس‌های آبی و نقاب است که در مراحل مختلف بازی ظاهر می‌شود.Alex شخصیت دومی است که معمولاً همراه با Steve ظاهر می‌شود. او یک کاراکتر با لباس و موی قرمز است. این دو شخصیت بازیکنان اصلی هستند.

Ride

یک بازی ویدئویی شبیه‌ساز موتورسیکلت‌سواری است که توسط استودیو Milestone S.r.l توسعه و منتشرشده است. این سری از بازی‌ها برای علاقه‌مندان به موتورسیکلت و مسابقات رانندگی طراحی‌شده است. هر نسخه از "Ride" شامل یک مجموعه گسترده از موتورسیکلت‌های معروف از تولیدکنندگان مختلف است. بازیکنان می‌توانند موتورهای مختلفی را انتخاب کنند و در مسابقات شرکت کنند. این بازی دارای مسابقات مختلفی مانند جاده‌ای، جنگلی، دیجیتالی و حالت‌های دونفره است که به بازیکنان امکان رقابت با دوستان و بازیکنان دیگر را می‌دهند.

 

Soulcalibur بازی 

 این بازی در تاریخ ۱۹ اکتبر ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های PlayStation 4، Xbox One و Microsoft Windows منتشر شد. "Soulcalibur VI" یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین سری‌های بازی‌های مبارزه‌ای است که تاکنون منتشر شده است.

این بازی دارای یک لیست از شخصیت‌های مبارز است که هرکدام سبک و تکنیک‌های خاص خود را دارند. هر شخصیت دارای اسلحه‌ای مخصوص به خود است. "Soulcalibur VI" یک تجربه مبارزه‌ای فوق‌العاده را برای علاقه‌مندان به بازی‌های مبارزه‌ای را فراهم می‌کند.

هم‌چنین این بازی دارای حالت‌های مختلفی مانند داستانی، مبارزه آنلاین و مبارزه دونفره آفلاین است که به بازیکنان امکان مبارزه با دوستان و بازیکنان دیگر را می‌دهد.

بهترین بازی های دو نفره ps4 آفلاین

Mortal Kombat بازی جذاب 

"Mortal Kombat" بازی است که هیچ‌گاه قدیمی نمی‌شود و هر نسلی که می‌آید، طرفدار این بازی است. اولین بار این بازی در سال 1992 منتشر شد. این بازی بر اساس مبارزات بین کاراکترهای قهرمان و شرور است که در یک جهان خیالی و خشن اتفاق می‌افتد. هر نسخه از "Mortal Kombat" دارای یک فهرست بلند از کاراکترهایی است که بازیکنان می‌توانند از بین آن‌ها شخصیت خود را انتخاب کنند. هر کاراکتر توانایی‌ها و حرکات خاص خود را دارند. از جمله شخصیت‌های اصلی و پرطرفدار مجموعه "Mortal Kombat" می‌توان به Liu Kang، Scorpion، Sub-Zero، Raiden و Johnny Cage اشاره کرد.

بازی های NBA

"NBA" از بازی‌های ورزشی است که توسط شرکت 2K Sports منتشر و بر اساس لیگ حرفه‌ای بسکتبال ایالات‌متحده (NBA) طراحی‌شده است. این بازی‌ها از دهه ۹۰ میلادی شروع شد و هرساله نسخه جدیدی از آن‌ها با به‌روزرسانی‌های گرافیکی و تغییرات در گیم‌پلی منتشر می‌شود.

بازی‌های NBA مسابقات بسکتبال را به شکل واقعی شبیه‌سازی کرده است. در این بازی تیم‌ها، بازیکنان و استادیوم‌های واقعی از NBA ارائه می‌شود و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا، گرافیک و صداگذاری حرفه‌ای روی آن انجام‌شده است.

نسخه‌های مختلفی که در طول سال‌ها از این بازی منتشرشده‌اند که هر نسخه از "NBA" دارای ویژگی‌های متفاوتی است. این بازی مناسب برای علاقه‌مندان به بسکتبال و مسابقات ورزشی است و یک تجربه واقعی و جذاب از بازی بسکتبال را به علاقه‌مندان این رشته ارائه می‌دهند.

نتیجه‌گیری

انتخاب یک بازی مهیج می‌تواند اوقات خوبی را برای شما و دوستانتان رقم بزند. انتخاب یک بازی آفلاین به شما این امکان را می‌دهد که حتی در مواقعی که به اینترنت دسترسی ندارید بتوانید بازی لذت بخشی را با دوستان خود انجام دهید.

از بهترین بازی‌های دونفره ps4 آفلاین می‌توان به Far Cry 5، It Takes Two، Loverers in a Dangerous Spavetime، FIFA، NBA،Mortal Kombat و Ride اشاره کرد.

این بازی‌ها به شما این امکان را می‌دهند که علاوه بر آنکه یک بازی مهیج و لذت بخشی را تجربه کنید، بتوانید با دوستان خود به یک رقابت دوستانه نیز بپردازید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
الیاس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
1
5
بازی ride چرا دو نفری نمیشه؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->