بانوی مرگ مغزی در مشهد به شش بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی بارش‌های رگباری و رعد و برق در بیشتر استان‌ها (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساده‌ترین کاری که می‌تواند شما را از ابتلا به یک نوع سرطان نجات دهد توموری نادر اما خطرناک در مردان | انواع سرطان تناسلی مردان، علائم، عوامل خطر و درمان‌ها ثبت و رسیدگی به ۲۸ شکایت از مدارس غیردولتی در خراسان رضوی طی سال گذشته | شهریه مدارس، اصلی‌ترین موضوع گلایه‌مندی‌ها توصیه‌های مهم پلیس فرودگاه به زائران حج تمتع خراسانی | بدرقه‌کنندگان به فرودگاه نیایند سناریوی متناقض سارق کیف طلا، او را به دام انداخت برخورد موتورسیکلت‌ها در سبزوار یک کشته و ۲ مجروح داشت (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوت مادر ۵۰ ساله و فرزند ۱۵ ساله‌اش بر اثر گاز گرفتگی در مشهد | مونوکسید کربن ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ورود موج جدید بارندگی به کشور از فردا یکشنبه | پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در هفته جاری (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات جدید از زلزله در اردبیل (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) زلزله اردبیل را لرزاند (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارز ویژه سفر حج در خراسان رضوی از فردا کجا توزیع می شود؟ + آدرس جنازه چهار نفر در یک مجتمع مسکونی در خرم‌آباد کشف شد آغاز عرضه ارز ویژه سفر حج از فردا (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال اطلاعات نسخ دارویی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی برای پرداخت بیمه‌های تکمیلی پبش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | آغاز روند نسبی افزایش دما از امروز در استان جزئیات افزایش حقوق، عائله‌مندی و حق‌مسکن بازنشستگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد | افزایش حقوق‌های اردیبهشت چقدر است؟ فرصت دانشگاهیان برای ثبت نام یارانه اعتباری خرید کتاب + جزئیات کلاهبرداری هزار میلیاردی از ۱۴۶ نفر در پوشش پیش‌فروش خودرو در کرمانشاه (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دادستان عمومی و انقلاب مشهد: در شهر امام رضا(ع) نباید کودک کار باشد

  • کد خبر: ۲۱۵۹۴۰
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
دادستان عمومی و انقلاب مشهد: در شهر امام رضا(ع) نباید کودک کار باشد
دادستان عمومی و انقلاب مشهدمقدس گفت: در شهر امام رضا(ع) نباید کودک کار باشد. در این شهر یتیم باید حمایت شود و نباید یتیم و آسیب‌دیده اجتماعی داشته باشیم.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدحسین درودی امروز، ۱۷ اسفندماه، در مراسم شروع فعالیت محاکم اطفال نوجوانان و دادسرای ویژه نوجوانان در قالب مجتمع قضایی حمایتی شوق زندگی که در دادگستری کل استان برگزار شد، اظهار کرد: از همه افرادی که در جهت پا گرفتن مجتمع شوق زندگی ایفای نقش کردند، تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: از سال ۹۹ که استارت مجتمع شوق زندگی خورد، افراد زیادی نقش ایفا کرده و حمایت و کمک کردند. از آقای صادقی، رئیس سابق دادگستری استان، به جهت همه حمایت‌هایی که داشتند و زحماتی که کشیدند تا مجتمع استارت بخورد یاد می‌کنم. از اولویت‌های کاری حجت‌الاسلام خلیلی، رئیس دادگستری استان، حمایت از مجتمع شوق زندگی و طی کردن مسیر رشد و تکامل برنامه‌های مجتمع بود.

درودی افزود: اگر امروز چنین جلسه‌ای را تشکیل دادیم که بگوییم فاز دوم مجتمع پا گرفته به همت و پای کار بودن حجت‌الاسلام خلیلی بوده است. خانم عابدین‌زاده و همه همکارانشان با شوق کار کردند. شهروندان، مجاوران و زائران به حکم تکلیف وجدان خود قدم در این راه گذاشتند و امروز شاهد هستیم مجتمع شوق زندگی الگو شده و در سایر استان‌ها در حال شکل‌گیری بوده که این بسیار ارزشمند است.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد ادامه داد: مهم‌تر از همه این موارد همراهی مردم در شهر امام رضا (ع) است. اگر پای کار بودن و همراهی آن‌ها نبود، موفق نمی‌شدیم و نمی‌توانستیم به تکلیف خود عمل کنیم. یکی از صفات حضرت رضا (ع) مهربانی بوده و مجتمع شوق زندگی تجلی مهربانی این امام عزیز است که توسط مجاوران شکل گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در شهر امام رضا (ع) نباید کودک کار باشد. در این شهر یتیم باید حمایت شود و نباید یتیم و آسیب‌دیده اجتماعی داشته باشیم. امیدواریم با همکاری همه به آن روز برسیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->