فروش لباس تاناکورا ۲ واحد صنفی را در مشهد به پلمب کشاند ورود ۱۴ هواپیمای اورهال‌شده به ناوگان حمل‌ونقل هوایی کشور قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) نات‌کوین به‌زودی لیست خواهد شد + جزئیات حافظه سازمانی؛ ثبت دانش پنهان جزئیات تازه درباره رقم و زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) با کمتر از ۲۰ میلیون تومان چه مدل موبایلی می‌توان خرید؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساندویچ پانل پشم سنگ چیست و چه کاربردی دارد؟ مبالغ ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومان برای رهن آپارتمان‌های منطقه سیدی مشهد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) محمود سیادت: بهار سرمایه‌گذاری در افغانستان از راه رسیده است آیا بازار خودرو به آرامش رسیده است؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۳ در راه بورس ویدئو | چک صیادی را آنلاین نقد کنید تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد (اردیبهشت ۱۴۰۳) مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز تمدید شد تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است
سرخط خبرها

نرخ زولبیا و بامیه در مشهد تعیین شد (۱۹ اسفند ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۶۳۴۴
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹
نرخ زولبیا و بامیه در مشهد تعیین شد (۱۹ اسفند ۱۴۰۲)
رئیس اتحادیه صنف شیرینی‌سازان، شیرینی‌فروشان و کافه‌قنادی‌های مشهد از تعیین نرخ زولبیا و بامیه درکمیته نرخ‌گذاری خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد فرزانی با بیان اینکه نرخ زولبیا و بامیه درکمیته نرخ‌گذاری تعیین شده است، اظهار کرد: بنا به تصویب این کمیته، قیمت تعیین شده هر کیلو زولبیا و بامیه در واحدهای درجه یک مشهد ۱۲۰ هزار تومان، در واحدهای درجه ۲ مبلغ ۹۰ هزار تومان و در واحدهای ممتاز ۱۶۰ هزار تومان تعیین شده که پس از تائید اتاق اصناف و کمیسیون نظارت، قیمت‌ها قطعی می‌شود.

وی افزود: قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته که با توجه به رقم تورم ۴۰ درصدی و گرانی انواع اقلام مواد اولیه که بر ما تحمیل می‌شود، ناچیز بوده است.

رئیس اتحادیه صنف شیرینی‌سازان، شیرینی‌فروشان و کافه‌قنادی‌های مشهد با بیان اینکه در حال حاضر ۸۰۰ واحد قنادی و لوازم قنادی در مشهد فعال و دارای جواز کسب هستند، تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان مطابق معمول همه ایام سال بازرسی و نظارت‌ها از طریق سازمان صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود.

فرزانی با تاکید بر اینکه شهروندان، زائران و مجاوران از واحدهای صنفی دارای مجوز زولبیا و بامیه تهیه کنند، گفت: با توجه به اینکه زولبیا و بامیه از جمله شیرینی‌هایی هستند که با کمترین امکانات نیز می‌توان آن‌ها را تهیه کرد و همه ساله شاهد تهیه این نوع شیرینی در فضاهای غیر بهداشتی و زیرزمینی هستیم، لذا مصرف‌کنندگان باید جهت حفظ سلامتی خود، زولبیا و بامیه را از واحدهای مجاز تهیه کنند.

وی با اشاره به حضور بازرسان در ۱۳ منطقه شهر مشهد و کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی، اظهار کرد: کیفیت روغن‌های مصرفی در زولبیا و بامیه بسیار مهم است و تهیه این شیرینی‌ها از واحدهای مجاز سلامتی افراد را به دنبال دارد، به ویژه آنکه در حال حاضر در سوپرمارکت‌ها و واحدهای غیرقنادی به صورت زیرزمینی این شیرینی تولید و عرضه می‌شود که می‌طلبد مصرف‌کنندگان براین مسئله دقت کنند.   

رئیس اتحادیه صنف شیرینی‌سازان، شیرینی‌فروشان و کافه‌قنادی‌های مشهد از تخصیص ۴۰۰ تن شکر تنظیم بازار به واحدهای صنفی این اتحادیه خبر داد و گفت: اگر چه این میزان کفاف سه روز فعالیت واحدهای قنادی مشهد را می‌دهد و ناکافی است، اما منجر به کنترل قیمت در بازار می‌شود زیرا در روزهای اخیر قیمت هر کیلو شکر دربازار به ۳۷ هزار تومان رسیده است.

فرزانی در خصوص نرخ شیرینی خانگی در واحدهای قنادی تصریح کرد: تعیین نرخ شیرینی خانگی حسب دستور قانون نرخ‌گذاری کالا و خدمات صنفی، بر عهده واحد صنفی گذاشته شده و متناسب با کیفیت مواد اولیه به کار برده شده و نوع کالا قیمت‌ها متفاوت است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->