بارندگی و سیلاب موجب انسداد موقت محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی شد(۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) گروگانگیری یک زن و دخترش مقابل مجتمع پالادیوم+تصاویر راه ارتباطی ۲۰ روستای کلات خراسان رضوی بر اثر سیل قطع شد ۳۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای در جاده نیشابور (۲۰ اردیبهشت) مسدود شدن ۶ جاده در خراسان رضوی بر اثر ریزش کوه و سیلاب هدیه روز دختر چی بخریم؟ دستگیری ۱۴ سرشبکه یک شرکت هرمی در مشهد عوامل ابتلا به حساسیت فصلی چیست؟ | راه‌هایی برای کاهش علائم آلرژی صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی و ۵ استان دیگر (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قتل زن جوان توسط برادرش در مشهد به خاطر حرف مردم + عکس هشدار جهادکشاورزی مشهد به کشاورزان، دامداران، مرغداران، زنبورداران و گلخانه‌داران آزمون شفاهی احراز صلاحیت اخذ پروانه تخصصی روان‌شناسان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش باران در استان تا جمعه جاده‌های خراسان‌رضوی بارانی و لغزنده است | کاهش دید افقی در محور تربت‌جام_صالح‌آباد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) این فرودگاه در ۳۰ سال گذشته هیچ باری را گُم نکرده است! آب نیسان چیست؟ + روش تهیه، خواص و ادعیه هدیه ۴۰۰هزار تومانی تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب + شرایط و نحوه دریافت بُن مرگ پدروپسر مشهدی براثر برق‌گرفتگی
سرخط خبرها

فعالیت ۸۶ درصدی ظرفیت اقامتی نوروز در مشهدالرضا(ع)

  • کد خبر: ۲۱۶۴۱۹
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
فعالیت ۸۶ درصدی ظرفیت اقامتی نوروز در مشهدالرضا(ع)
دبیر ستاد اسکان خدمات سفر خراسان‌رضوی گفت: حدود ۸۶ درصد ظرفیت اقامتی پیش‌بینی شده برای تعطیلات نوروز استان، در مشهدالرضا(ع) و برای خدمت به زائران و مسافران آماده‌سازی و فعال شده است.

یوسف بیدخوری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، با اعلام این خبر اظهار کرد: مجموعا ۶۵۰هزار و ۴۴۹ نفر شب ظرفیت اقامتی در استان در سه بخش رسمی، موقت و اضطراری است که البته درصورت لزوم و نیاز قابل افزایش تا ۷۰۰ هزار نفر شب هست.

وی افزود: ۲۱۷ هزار و ۶۶۹ نفر شب ظرفیت اقامت در واحد‌های رسمی شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، اقامتگاه بومگردی و خانه مسافر است.

دبیر ستاد اسکان خدمات سفر خراسان‌رضوی بیان کرد: از کل ظرفیت اقامتی فعال استان برای میزبانی در ایام نوروز، تعداد ۵۵۵ هزار و ۹۸۱ نفر شب ظرفیت آن در مشهد قرار دارد.

بیدخوری اظهار کرد: نظر به ویژگی امسال مبنی بر حداقل دو پیک ورود مسافر در ایام نوروز و ایام پایان ماه مبارک رمضان، نظارت بر واحد‌های اقامتی رسمی با آن‌ها با قوت و ادامه‌دار صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: زائران و مسافران می‌توانند با شماره ۷۰۴۵ در استان و ۰۹۶۲۹ در سطح کشوری تماس بگیرند و شکایت خود را برای رسیبدگی فوری اعلام کنند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->