«میشل یو» آدم مصنوعی می‌شود شباهت عجیب رضا عطاران با صدام حسین + عکس داستان «باستان» | کتاب‌فروشی قدیمی و تأثیرگذار شهر، امسال صدساله می‌شود انتشار ۲ کتاب آموزشی جدید در حوزه موسیقی ایرانی همه فن حریف | نگاهی به مهم‌ترین نقش‌آفرینی‌های رضا عطاران به مناسبت سالروز تولدش + تصاویر حافظ افسانه‌های خراسانی | درباره حمیدرضا خزاعی به مناسبت نخستین سال روز درگذشتش صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برنامه‌های تلویزیون در «دهه کرامت» + زمان پخش ماجرای اعتصاب کارکنان در جشنواره کن ۲۰۲۴  فیلم‌های سینمایی تلویزیون در سومین هفته اردیبهشت (۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش ویژه برنامه‌های رادیو در جشن میلاد حضرت‌معصومه (س) + زمان پخش «سپند امیرسلیمانی» ازدواج کرد + عکس جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور در قهوه‌خانه فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد وزیر ارشاد: سال گذشته ۱۲۰هزار مجوز کتاب صادر شد ویدئو | فیلمبرداری فصل دوم سریال «Wednesday» آغاز شد + تیزر
سرخط خبرها

هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی برگزیدگانش را شناخت + فیلم

  • کد خبر: ۲۱۷۴۱۰
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۸
هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی برگزیدگانش را شناخت + فیلم
 هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی که امشب، ٢۴ اسفند ١۴٠٢، در سالن نور اوقاف برگزار شد، با معرفی برگزیدگانش به کار خود پایان داد. 

به گزارش شهرآرانیوز، در ابتدای این مراسم، مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به اهمیت رسانه اظهار کرد: چندین ماه است که قطره قطره خون مردم بی‌گناه فلسطین بر روی زمین ریخته می‌شود. در فیلم‌ها عکس‌ها و طراحی‌‌هایی که از آن فضا دیده می‌شود نشان از ظلمی است که به پشتوانه نظام سرمایه‌داری به تصویر کشیده شده است.

مهدی شاد افزود: امروز نیاز اساسی و ذاتی ما توسعه ارتباط اجتماعی است. روزهای سختی در سال گذشته بر ما گذشت اما ایستادگی کردیم. بعد یک سال و چند ماه که از آن اتفاق‌ها گذشته تک تک ما باید وظیفه ذاتی خودمان بدانیم که با مردم ارتباط برقرار کرده و جشنواره ابوذر برای این است که هم‌افزایی و هم‌فکری و تضارب‌آرا داشته و نقش‌‌آفرینی کنیم. 

اصحاب رسانه باید در جای مناسبی انتقاد کنند

مدیر کل ارشاد خراسان رضوی در ادامه این رویداد بیان کرد: جشنواره ابوذر، نام یکی از صحابه پیامبر(ص) و حضرت علی(ع) است و در جشنواره عمار باید تحریر و بیان قلم‌اش بیان‌کننده حق باشد. 
محمدحسین‌زاده افزود: اصحاب رسانه باید در جای مناسبی انتقاد کنند و نترسند و در جایی نباید موضعشان به افکار شوم دشمن بها دهند تا سو استفاده کنند. مرز سیاه‌نمایی با حق گویی بسیار سخت است که این هنر اصحاب رسانه هستند.

اسامی برگزیدگان در بخش‌های مختلف به شرح ذیل است:

در بخش مصاحبه بنیامین یوسف‌زاده، محبوبه فرامرزی و علیرضا کاردار به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند. همچنین از آزیتا ذکاء تقدیر به عمل آمد.

در بخش تیتر فاطمه رافع، تقی دژاکام و منیره فضیلت به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند. همچنین از مصطفی نخعی تقدیر به عمل آمد.

در بخش گزارش ویدئویی فاطمه سلطانی، عقیل رحمانی و فاطمه‌شه‌دوست ایزدی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در بخش یادداشت مهدی زارع، محسن فاطمی‌نژاد و محمدجواد رنجبر به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در بخش گزارش مکتوب لیلا کوچک‌زاده و وحید تفریحی به طور مشترک رتبه اول و مهدی عسکری و بهاره موفقی به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را به دست آوردند. همچنین از علی‌اکبر ملکی و معصومه مومنیان تقدیر به عمل آمد.

در بخش مستند محمدمهدی خالقی، احمد پورمنفردی و سیده اعظم سیدی‌زاده به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند. همچنین از علیرضا باغشنی، سجاد اسدی و محسن عقیلی تقدیر به عمل آمد.

در بخش مجموعه عکس هادی دهقان‌پور و مرتضی امین‌الرعایایی به ترتیب رتبه‌های اول و دوم را به دست آوردند.

در بخش عکس وحید بیات، رضا راد‌پور و هادی دهقان‌پور به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند. همچنین از سیدرضا مهری تقدیر به عمل آمد.

در بخش هنر و رسانه هاله وجدانی اکبرزاده و مصطفی بهمن‌آبادی به ترتیب رتبه‌های اول و دوم را به دست آوردند.

در بخش پادکست مریم هدیه‌لو، سید مسلم احمدی و حسین شجاع به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در بخش برنامه تلویزیونی حمیدرضا مهدی‌پور و مجتبی صاحب‌زمانی به ترتیب رتبه‌های اول و دوم و مهراد صفایی‌ثانی و محمدحسن قلی‌پور مشترکا رتبه سوم را به دست آوردند.

همچنین در بخش رسانه‌های محلی از فاطمه ارژنگی به عنوان برگزیده این بخش تقدیر به عمل آمد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->