ورود ۱۴ هواپیمای اورهال شده به ناوگان حمل و نقل هوایی کشور قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) نات‌کوین به‌زودی لیست خواهد شد + جزئیات حافظه سازمانی؛ ثبت دانش پنهان جزئیات تازه درباره رقم و زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) با کمتر از ۲۰ میلیون تومان چه مدل موبایلی می‌توان خرید؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساندویچ پانل پشم سنگ چیست و چه کاربردی دارد؟ مبالغ ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومان برای رهن آپارتمان‌های منطقه سیدی مشهد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) محمود سیادت: بهار سرمایه‌گذاری در افغانستان از راه رسیده است آیا بازار خودرو به آرامش رسیده است؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۳ در راه بورس ویدئو | چک صیادی را آنلاین نقد کنید تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد (اردیبهشت ۱۴۰۳) مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز تمدید شد تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آماده باش شرکت پخش فراورده‌های نفتی برای استقبال از زائران نوروزی خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۱۷۴۱۲
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶
آماده باش شرکت پخش فراورده‌های نفتی برای استقبال از زائران نوروزی خراسان رضوی
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی در آستانه فرا رسیدن سال جدید با ۱۶۰ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و۱۴۰باب جایگاه عرضه CNG آماده خدمت رسانی به هموطنان می‌باشد.  

علی‌اصغر اصغری در گفت و گو با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره به اینکه مشهد یکی از شلوغ ترین شهرهای زیارتی و گردشگری در ایران است و نوروز و تعطیلات اوج شلوغی این شهر بزرگ به حساب آمده  واین امر وظیفه و تعهد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی را به منظور سوخت‌رسانی مطلوبتر و خدمتگزاری بهتر، چند برابر میکند.

وی افزود: امسال نیز با توجه به فرارسیدن نوروز ۱۴۰۳ و ورود خیل عظیم زائران بارگاه رضوی به پایتخت معنوی ایران، این شرکت آمادگی دارد تا نسبت به تأمین انواع فرآورده‌های نفتی برای مصارف حمل و نقل و گرمایشی زائران اقدام کند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی یادآور شد: در همین راستا این منطقه با پایش و بررسی و رصد تمامی موارد مربوط به مجاری عرضه از قبیل عملیات جایگاه‌ها، کنترل کمی و کیفی فرآورده ها تلاش دارد تا خدمات مطلوب به  مردم عزیز ارائه نماید.

وی با اشاره به ذخیره مطمئن بنزین، نفتگاز، گاز مایع، و سوخت هواپیما برای ایام مذکور برای استقبال از زائران و مسافران گفت هیچ نگرانی در خصوص تامین وجود ندارد .

این مقام مسئول در ادامه گفت: برنامه‌ریزی لازم جهت کشیک ایام نوروز در ستاد این منطقه، نواحی تابعه، پیمانکاران سامانه هوشمند سوخت، تعمیرگاه‌های فنی مجاز و کلیه مراکز مرتبط با تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی در منطقه خراسان رضوی صورت پذیرفته است و همچنین نسبت به عملیات پاکیزه‌سازی و نصب بنرهای مناسبتی درجایگاه‌های عرضه، اقدامات لازم انجام شده است.

اصغری خاطر نشان کرد: این منطقه با ۱۶۰ باب جایگاه عرضه ی انواع فراورده مایع و ۱۴۰ باب جایگاه CNG دارای دارای تائیدیه استاندارد و ۵ سوخت‌رسان سیار  برای شرایط بحرانی وکسب آمادگی لازم برای تامین سوخت، شرایط لازم و مطلوب را برای زوار امام رضا (ع) فراهم کرده است.

وی ضمن تاکید بر تکریم مراجعین وتوجه به حقوق شهروندی  گفت سامانه ۰۹۶۲۷ اماده دریافت هر گونه انتقاد ومیشنهاد است. 

اصغری با اشاره به اینکه بنزین ونفتگاز توزیعی دارای استاندارد ها وکیفیت های لازم است گفت: عرضه هرگونه مکمل در جایگاه‌ها ممنوع وغیر قابل تایید است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->