پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس!
سرخط خبرها

کاظمی: فاصله تیم‌ها در بالای جدول لیگ هندبال بسیار نزدیک است

  • کد خبر: ۲۱۷۶۱۵
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
کاظمی: فاصله تیم‌ها در بالای جدول لیگ هندبال بسیار نزدیک است
کاپیتان تیم ملی هندبال کشورمان از رقابت نزدیک بالانشینان لیگ برتر می‌گوید.

به گزارش شهرآرانیوز، کاپیتان تیم ملی هندبال ساحلی و بازیکن ملی پوش هندبال سالنی ایران که چندی پیش با مصدومیت در اردوی تیم ملی برای مدتی از شرایط مسابقه دور بود، یک بار دیگر خودش را به سطح یک هندبال ایران رساند و حالا در تیم سپاهان به روز‌های اوج خودش برگشته و منتظر اولین فرصت است تا یک بار دیگر در تیم ملی هم توانایی‌های خودش را به رخ بکشد.

امین کاظمی که چند ماه پیش با تیم سپاهان قرارداد بست و در لیگ برتر حاضر شد نشان داد هنوز هم انگیزه‌های یک جوان ۲۰ ساله را دارد و تمام برنامه‌هایش را برای رسیدن به روز‌های اوج خودش به کار بسته است. کاظمی از برنامه‌های خودش برای بازگشت به روز‌های اوج صحبت کرد و اظهار امیدواری کرد زودتر مسابقات ملی شروع شود تا بتواند شایستگی‌های خودش را نشان دهد. در ادامه بخش‌هایی از مصاحبه این بازیکن را با هم مرور می‌کنیم.

تیم‌های بالانشین امسال جزو بهترین‌های ایران هستند

لیگ امسال خیلی نزدیک و حساس دنبال شده و اگر نگاهی به جدول مسابقات بیندازید خودتان متوجه حرف من می‌شوید. فاصله تیم دوم تا هفتم جدول تنها ۶ امتیاز است و این در حالی است که هنوز ۱۴ هفته از مسابقات گذشته و ۸ هفته دیگر باقی مانده است. در حال حاضر ما با ۱۹ امتیاز در رده چهارم جدول هستیم و با ادامه روند رو به رشدی که در پیش گرفته‌ایم می‌توانیم خودمان را در جمع برترین‌ها قرار دهیم. باز هم تاکید می‌کنم که تیم‌های بالانشین جدول امسال، همگی جزو بهترین‌ها هستند و تقریبا در یک سطح قرار داریم. هر تیمی که اشتباه کمتری داشته باشد و از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند قطعا در پایان فصل بهترین نتیجه را کسب خواهد کرد.

دلم برای پیراهن تیم ملی تنگ شده است

متاسفانه در سالی که گذشت در رده ملی در سالن و ساحلی، هیچ مجوزی کسب نکردیم و کلا سال خوبی را نداشتیم، به همین خاطر فعلا هیچ رویداد خاصی نداریم که به واسطه آن بتوانیم برای تیم ملی بازی کنیم. من برای حضور دوباره در تیم ملی و پوشیدن پیراهن آن لحظه‌شماری می‌کنم و به نوعی دلم برای پیراهن تیم ملی تنگ شده است. شکر خدا آمادگی خوبی هم دارم و مطمئنم در ادامه باز هم می‌توانم به روز‌های خوب گذشته برگردم. فعلا در سالن روز‌های خوبی را می‌گذرانم و برای رفتن به هندبال ساحلی هم هر زمان که اعلام نیاز کنند، می‌توانم به میدان بروم. تا پیش از مصدومیت، به همراه تیم ملی و تیم‌های باشگاهی در بیش از ۱۰۰ رویداد بین المللی شرکت کردم. نزدیک به ۲۰ سال در تمام رده‌های پایه و بزرگسال برای تیم ملی بازی کرده‌ام و از کارنامه‌ای که برای خودم ساخته‌ام راضی‌ام.

تلاش کردم تا با قدرت برگردم

از همان روز‌های اول مصدومیت با اینکه شاید بسیاری از دوستانم از بازگشت من ناامید شده بودند، با خودم عهد کردم که آماده‌تر از قبل به هندبال برگردم و الان به همان مرز آمادگی که می‌خواستم رسیدم. در طول دوران مصدومیتم فقط یک هدف داشتم و آن هم اینکه با قدرت برگردم. پس از پایان مصدومیتم زیر نظر مربی بدنساز خودم تمرین‌های تخصصی را شروع کردم و در ادامه ریکاوری شدم و تقریبا تمریناتم قبل از پیوستن به تیم سپاهان روزانه چندین ساعت بود که شامل وزنه، بدنسازی، آب درمانی و در کل بازتوانی بود که این موضوع باعث شد بدنم بسیار آماده باشد تا بتوانم با قدرت به زمین بازی برگردم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->