گرفتار شدن خودرو به همراه ۴ سرنشین داخل سیلاب در حاشیه شهر مشهد (۲۰ اردیبهشت) قطع برق محله سیدی مشهد با سقوط داربست روی شبکه ۲۰ هزار ولتی| نقص برطرف شد کلات با ۵۷ میلی متر بارندگی رکورددار بارش در خراسان رضوی شد کودک ۱۰ ساله چطور قاتل شد؟ | چرا کودکان نباید فیلم ترسناک تماشا کنند؟ اعترافات تکان دهنده دختر ۱۰ ساله تهرانی درباره قتل دوستش| آدمکشی را ار فیلم‌های ترسناک یاد گرفتم بارندگی و سیلاب موجب انسداد موقت محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی شد(۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) گروگانگیری یک زن و دخترش مقابل مجتمع پالادیوم+تصاویر راه ارتباطی ۲۰ روستای کلات خراسان رضوی بر اثر سیل قطع شد ۳۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای در جاده نیشابور (۲۰ اردیبهشت) مسدود شدن ۶ جاده در خراسان رضوی بر اثر ریزش کوه و سیلاب هدیه روز دختر چی بخریم؟ دستگیری ۱۴ سرشبکه یک شرکت هرمی در مشهد عوامل ابتلا به حساسیت فصلی چیست؟ | راه‌هایی برای کاهش علائم آلرژی صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی و ۵ استان دیگر (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قتل زن جوان توسط برادرش در مشهد به خاطر حرف مردم + عکس هشدار جهادکشاورزی مشهد به کشاورزان، دامداران، مرغداران، زنبورداران و گلخانه‌داران آزمون شفاهی احراز صلاحیت اخذ پروانه تخصصی روان‌شناسان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش باران در استان تا جمعه
سرخط خبرها

آدم‌ربایی ساختگی، ترفند دختر تهرانی برای رهایی از دست خواستگار سمج!

  • کد خبر: ۲۱۸۴۵۸
  • ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۵
آدم‌ربایی ساختگی، ترفند دختر تهرانی برای رهایی از دست خواستگار سمج!
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از کشف پرونده آدم‌ربایی ساختگی خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر فوق اظهار کرد: مرد جوانی به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و با بیان اینکه نامزدش هدف آدم‌ربایی قرار گرفته است مدعی شد که برای تحصیل به ایران آمدم مدتی قبل متوجه شدم دختر جوانی که از همشهریانم است نیز در دانشگاهی نزدیک محل تحصیل من درس می‌خواند؛ اما دو روزی بود که تلفنش خاموش بود و خبری از او نداشتم تا اینکه شب گذشته فیلمی از تلفن همراهش برایم ارسال شد؛ فیلم ۳۰ ثانیه‌ای که در آن دختر جوان گریه می‌کرد و کمک می‌خواست.
 
وی افزود: بدین ترتیب تحقیقات آغاز و در بررسی‌های اولیه کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی به بازبینی فیلمی پرداختند که گروگان ارسال کرده بود که مشخص شد پشت سر دختر جوان پنجره‌ای قرار دارد و تابلوی یک مغازه دیده می‌شود.

کشف سرنخ آدم‌ربایی ساختگی در یک هتل

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی موفق به شناسایی محل در شمال تهران شده و وقتی به محل رفتند دریافتند مقابل مغازه یک هتل قرار دارد با تحقیق از پرسنل هتل مشخص شد که دختر جوان خودش چهار روز قبل به هتل رفته و در یکی از اتاق‌ها اقامت دارد.
 
وی افزود: همین کافی بود تا راز آدم‌ربایی دروغین فاش شود و دختر جوان که متوجه شده بود ماجرا لو رفته است گفت که پسر جوان به من ابراز علاقه می‌کرد، اما من او را دوست نداشتم وقتی اصرارهایش را برای ازدواج دیدم تصمیم گرفتم هرطور شده او را از خود دور کنم به همین خاطر نقشه کشیدم تا او را با یک فیلم جعلی بترسانم؛ قصد داشتم طوری وانمود کنم که پسر جوان فکر کند پسر دیگری که قصد ازدواج با من را دارد من را ربوده و تهدید کرده که اگر کسی بخواهد با من ازدواج کند دست به جنایت می‌زند؛ فکر می‌کردم با این اتفاق او دست از سماجت برمی‌دارد، اما موفق نشدم.
 
سردار گودرزی گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، تحقیقات در رابطه با این پرونده همچنان ادامه دارد.
 
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->