اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر سرزمین وحی از ۲۱ فرودگاه کشور توضیحات جدید وزیر کار درباره حقوق بازنشستگان و اصلاح حقوق کارگران (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲۰ درصد زوج‌های ایرانی نابارورند | حرارت موبایل یکی از عوامل ناباروری در مردان اهدای عضو بیمار مرگ مغزی به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارس، پلنگ باغ وحش مشهد به دلیل شکستگی دست چپ همچنان تحت درمان است زیاد عرق می‌کنید؟ شاید یکی از این بیماری‌ها را دارید از کنار این علائم ساده نگذرید | ۳ نشانه هشداردهنده که ممکن است خطرآفرین باشند صدور مجوز واردات تجهیزات و داروهای ایثارگران با ارز ترجیحی ۸۷ هزار زائر خانه خدا از ۲۱ فرودگاه کشور به سرزمین وحی اعزام خواهند شد توضیح سازمان غذا و دارو درباره روغن‌های وارداتی آلوده وزیر علوم از ادغام دانشگاه‌های کم‌دانشجو خبر داد فوت یک نفر بر اثر ابتلا به هاری در مشهد دستگیری نیکوکاران قلابی که طلا‌های ۶۰ پیرزن مشهدی را ربودند + عکس نور آفتاب و انجماد، بطری‌های یکبار مصرف را تخریب نمی‌کند! تداوم رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حجت‌الاسلام‌والمسلمین زرندی به سِمت ریاست کل دادگستری استان خراسان‌رضوی منصوب شد
سرخط خبرها

مراکز بهداشت شبانه‌روزی و منتخب روزانه در ایام تعطیلات نوروزی در مشهد مراقبت مادر و کودک را ارائه می‌دهند

  • کد خبر: ۲۱۸۶۱۶
  • ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
مراکز بهداشت شبانه‌روزی و منتخب روزانه در ایام تعطیلات نوروزی در مشهد مراقبت مادر و کودک را ارائه می‌دهند
مدیر جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ارائه خدمات مراقبتی مادر و کودک مراکز بهداشت شبانه‌روزی و منتخب روزانه در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمد احمدیان اظهار کرد: در ایام نوروز ۱۴۰۳ تمامی مراکز بهداشت در روزهای کاری فعال هستند و در روزهای تعطیل هم فعالیت مراکز بهداشت منتخب روزانه را به جز شبانه‌روزی‌ها در بحث مراقبت‌های مادر و کودک و همچنین انجام پیگیری‌های لازم در این دو حوزه خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های کاری حوزه مدیریت جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در طول سال برگزاری کلاس‌های حین ازدواج بوده است، بیان کرد: این کلاس‌ها در ایام نوروز ۱۴۰۳ در مرکز بهداشت شماره ۲ مشهد برگزار می‌شود و در شهرستان‌ها هم بر حسب اعلام نیاز هر شهر برگزاری این کلاس‌ها را خواهیم داشت تا برنامه‌های پسران و دختران در آستانه ازدواج به دلیل تعطیلات نوروزی به تأخیر نیفتد.

مدیر جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ذکر این نکته که در ایام نوروز ۱۴۰۳ تمامی واحدهای جوانی جمعیت در ساعت اداری فعال بوده و این واحدها در ساعت غیراداری نیز آنکال هستند، تأکید کرد: همچنین رابطان mcmc هم در صورتی که نیازی به مداخله باشند آمادگی کامل را در این خصوص دارند تا که خدمت‌رسانی به‌موقع به مادران باردار صورت پذیرد و مشکلی برای مادر و جنین به‌وجود نیاید.

دکتر احمدیان افزود: خدمات مراقبت بارداری در مراکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی در ایام تعطیل و غیرتعطیل ارائه می‌شود و اگر مادر بارداری در روز تعطیل نیاز به دریافت خدمات مراقبتی در این حوزه داشت پزشکان و مراقبان سلامت مستقر مراکز شبانه‌روزی در خدمت این گروه از مادران هستند.

وی گفت: همچنین به مادران بارداری که قصد انجام سفر در ایام تعطیلات نوروزی را دارند هم توصیه می‌کنیم که قبل از انجام این کار با پزشک خود مشورت نمایند تا در حین سفر دچار مشکل نشوند.

منبع: وبدا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->