برخورد پراید با تریلی در خواف ۲ کشته داشت + عکس اختتامیه پویش "نان و مهر" ویژه دانش آموزان مناطق محروم برگزار شد | توزیع ۶۰هزار صبحانه گرم در ۲۲۰ مدرسه خراسان رضوی خرید ملک ورثه‌ای چه دردسرهایی دارد؟ رییس کمیته امداد: ۳۰۰ هزار میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان داده می‌شود قتل اشتباهی در جنوب تهران (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) عبدالرسول پورعباس سرپرست سازمان ملی سنجش شد تغییر روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان تصادف شدید خودرو پراید و میکسر در بزرگراه پیامبر اعظم(ص)+تصویر جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ویژه داوطلبان سیل‌زده (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی ورود ۱۴۵ هزار گردشگر سلامت به مشهد در سال ۱۴۰۳ مصرف کدام کنسروها ممنوع است؟ طرز تهیه کیک توت‌فرنگی با مارمالاد و کرم کاستارد + عکس کشف ۷۳ فقره سرقت ضبط و پخش خودرو در مشهد دستبرد ۸ میلیاردی به یک ساعت‌فروشی در مشهد ویدئو | فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری در مشهد چه مقدار آب برای سلامت کلیه‌ها لازم است؟ بهترین روش برای نو و تمیز نگه‌داشتن فرش‌ها علت چرخش مچ پا چیست؟ عوامل خطر «زوال عقل زودرس» را بشناسید
سرخط خبرها

استقرار کادر پرستاری و بیهوشی بیمارستان قائم (عج) در حرم مطهر رضوی

  • کد خبر: ۲۱۸۸۶۹
  • ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲
استقرار کادر پرستاری و بیهوشی بیمارستان قائم (عج) در حرم مطهر رضوی
سوپروایزر و مسئول گروه هوشبری بیمارستان قائم (عج) گفت: این اقدام که با هدف امدادرسانی به زائرین و مجاورین حرم مطهر صورت گرفت، در مناسبت شب‌های قدر نیز انجام خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، رجبیان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد هر ساله به مناسبت‌های مختلف از جمله؛ عید نوروز، ایام محرم و صفر و شب‌های قدر تعدادی از پرسنل پرستاری را جهت حضور در حرم مطهر و امداد رسانی به زوار امام رضا (ع) در بخش های مختلف حرم مطهر رضوی اعزام می کند اظهار کرد: این افراد که در واقع وظیفه مراقبت از  زیارت کنندگان را بر عهده دارند، بسته به تجهیزات و امکاناتی که در اختیار دارند، در رواق‌ها و صحن های مختلف مستقر می شوند.

وی خاطر نشان کرد:  امسال هم طبق روال معمول، از ۲۹ اسفند ماه این کار از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با همکاری بخش مدیریت پرستاری مجموعه و همچنین بسیج جامعه پزشکی انجام میشود و طبق برنامه‌ریزی های انجام شده همکاران پرستاری و بیهوشی تیپ احیا ، درمانگاه سرپایی و امداد سرپایی هر نوع مشکل یا آسیبی که متوجه زائرین محترم باشد، از جمله فشار خون بالا ، مشکلات تنفسی و مشکلاتی که به دلیل ازدحام جمعیت ممکن است رخ دهد را رسیدگی خواهند کرد و در صورت نیاز نسبت به انتقال بیمار از طریق آمبولانس به نزدیک‌ترین درمانگاه یا بیمارستان اقدام می کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->