رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را شرح می‌دهد
سرخط خبرها

فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت

  • کد خبر: ۲۱۹۱۱۰
  • ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت
با گذشت ۹ روز از آغاز سال جدید شمسی و پایان یافتن موج نخست سفر‌های نوروزی، آمار‌ها حکایت از جایگاه دوم فرودگاه بین المللی مشهد در جابجایی مسافران دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ همزمان با آغاز دور دوم سفرهای نوروزی و البته مراجعت بسیاری از مسافران به شهرهای خود از طریق ناوگان هوایی کشور، وزارت راه و شهرسازی اقدام به انتشار آمارهای پروازی نوروزی کرده است.

براساس اعلام دبیر ستاد تسهیلات نوروزی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، تاکنون تعداد نشست و برخاست ۱۰ هزار و ۹۳۰ پرواز و اعزام و پذیرش ۱ میلیون و ۲۸۶ هزار و ۲۲۸ مسافر در ۵۶ فرودگاه ثبت شده است که از این تعداد ۹۶۵ پرواز خارجی و ۹ هزار و ۹۶۵ پرواز داخلی بوده است.

محمدحسین آجیلیان با اعلام این خبر افزود: فرودگاه مهرآباد در روز هفتم فروردین با نشست و برخاست ۳۳۹ پرواز و اعزام و پذیرش ۴۰ هزار و ۶۸۰ مسافر در رتبه اول و فرودگاه مشهد با نشست و برخاست ۱۷۰ پرواز و اعزام و پذیرش ۲۲ هزار و ۵۴۶ مسافر در رتبه دوم قرار دارند.

این مقام مسئول همچنین یادآور شد: فرودگاه بین المللی کیش نیز با پذیرش و اعزام تعداد ۱۴۴ هزار و ۸۶۰ نفر مسافر در رتبه سوم فرودگاه های پر تردد ایران ثبت شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->