رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۱۹۱۴۵
  • ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵
اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳)
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه به همراه ۲ مالخر خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال مسروقه را ۸۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردارعلی ولی پور گودرزی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های سریالی تجهیزات و ابزارآلات از محل‌های کشاورزی در حومه شهر"ری" تهران  بررسی موضوع در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ری قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با اعزام به محل وقوع جرم و تحقیقات اولیه دریافتند که سرقت‌های متعدد آهن آلات، ابزار و محصولات کشاورزی به صورت سریالی و تقریبا مشابه به وقوع پیوسته است که با تجمیع پرونده‌های مشابه شناسایی سارق یا سارقان وارد عمل شدند. 

رئیس پلیس آگاهی پایتخت در ادامه تصریح کرد: کاراگاهان با استفاده از روش‌های میدانی هویت سارق را که از اتباع کشور‌های همسایه بوده را شناسایی و در حومه شهر ری دستگیر کردند.

سردار ولی پور گودرزی به اعتراف متهم به ۳۰ فقره سرقت ابزار، آهن آلات و محصولات کشاورزی در اماکن خصوصی (مزارع و باغات)  به ارزش  ۸۰ میلیارد ریال در شهرستان ری اشاره کرد و گفت: در ادامه کارآگاهان موفق شدند ۲ تن از مالخرانی که متهم اموال مسروقه را به آنها می‌فروخت را شناسایی و دستگیر کنند.

شناسایی مالباختگان 

وی بیان کرد: تاکنون ۲۶ تن از مال باختگان شناسایی  و کارآگاهان در تلاش هستند تا اموال مال باختگان را به آنان مسترد کنند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت در پایان خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، در اختیار کارآگاهان این پلیس قرار دارند و تحقیقات پلیسی در راستای کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.

منبع: پلیس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->